Tonickup Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hei... Eg sitter å leiter etter kommunikasjons tegnene Militæret bruker ute i feltet, men finner ikkje noko. Nokon som veit kor eg kan finne dette? Endret 17. juli 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
skinner Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Spesifiser hva du leter etter.... Kommunikasjonstegn er så mangt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Knyttneve er stopp. Å snurre med pekefingern er å ta av. Å vise fingern betyr gjerne at man ikke liker noen. Tommel til øre og lillefing til munnen betyr at man har lyst å ringe. To bøyde hender plassert mot hverandre som sakte flyttes fra hverandre betyr at man har sett litt av hvert på Internet. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Knyttneve er stopp.Å snurre med pekefingern er å ta av. Å vise fingern betyr gjerne at man ikke liker noen. Tommel til øre og lillefing til munnen betyr at man har lyst å ringe. To bøyde hender plassert mot hverandre som sakte flyttes fra hverandre betyr at man har sett litt av hvert på Internet. sanne tegn er det eg meina ja... Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Fingen i rompa - Du har sett en fyr fra marinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå