Eulogy Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Regner med at de gjør som ITbutikken. Der er mva og alt annet tull inkludert i prisen allerede. Så det er ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hva med toll? er det ikke toll på alle ting over 200kr? Dette er en norsk butikk. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) En fyr jeg kjenner mener den er norges billigste(det er den vel), og fullt å stole på. Har enda ikke testet den (enda). Endret 1. august 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hva med toll? er det ikke toll på alle ting over 200kr? Dette er en norsk butikk. var den ikke dansk da? jajaja....PC-en jeg bygde var 2000 billigere der, så jeg tjener vel på det uansett^^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Joda, shg er opprinnelig dansk, men shg.no har norsk kontor med norske ansatte og eget lager i norge. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Joda, shg er opprinnelig dansk, men shg.no har norsk kontor med norske ansatte og eget lager i norge. den ligger i oslo, og selv om jeg kun har en bestilling derfra så langt så er jeg fornøyd, og det blir nok flere i framtiden Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Shg.no er i utgangspunktet en dansk webshop (den største i Danmark om jeg ikke tar feil), som nå prøver seg på det norske markedet. Heh, en av de største i danmark, så har de slike nettsider, de burde kanskje gjøre noe med det AtW Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har nettopp mottatt en Shuttle SN25P + skjerm, tastatur og mus derfra. Jeg er strålende fornøyd! Prisene er knallgode og servicen på topp. Biosen var allerede flashed til nyeste stabile versjon! Det eneste minuset er at man ikke kan betale med VISA, man må betale med postoppkrav. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg synes egentlig sidene til SHG.no er veldig fine jeg, selv om de er ingen design bombe akkurat. Veldig oversiktlig og detaljert om produkter f.eks Lenke til kommentar
abrj Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 MHT design er Norge bortskjemt med designbomber av noen webshops. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Skikkelig bra priser der, blir nok neste plassen jeg handler bare for å teste, eneste dumme er seff at det er kun oppkrav og ikke visa men det kommer vel etterhvert.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Hører jeg en liten itbutikken her? Lurer på hvordan det blir med retur i forhold til en "Norsk" butikk. Prisene er meget gode, servicen er dog utkjent samt retur er ukjent. Itbutikken hadde jo gode priser, ok med levering men elendig på retur. Her er det noen erfaringer: https://prisguiden.no/shop_review.php?shop_id=225 Endret 13. august 2005 av Samcki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå