Gå til innhold

shg.no erfaringer? gode eller dårlige?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte nylig et POV 7800GTX skjermkort og en Intel Pentium 660 3,6GHz prosessor fra shg.no. Topp kundeservice og rimelig grei leveringstid.

 

Shg.no er i utgangspunktet en dansk webshop (den største i Danmark om jeg ikke tar feil), som nå prøver seg på det norske markedet. Det at de allerede er en etablert virksomhet, gir etter min mening litt ekstra trygghet. Minuset er vel kanskje at de har lager og verksted i Danmark, så ordrer tar en dag lenger å få sendt, og evt. returer kan sikkert ta litt lenger tid å behandle.

 

(Til evt. hardware.no-folk som leser dette: Hvorfor er ikke shg.no oppført i prisguiden?)

Lenke til kommentar

Prisene som står oppført på www.shg.no er inkl. norsk mva.

 

Hva frakt angår så koster dette mere enn fra f.eks. Komplett.no. På et hovedkort, i oppkrav, så tilkom porto og oppkravsgebyr med i alt 175 kroner.

 

Kommer heller ikke inn på www.shg.no i dag. Ser ut til at siden ligger nede.

Lenke til kommentar

De jeg skal ha er tccd basert, og de fleste folka jeg har spurt på dfi forumene får dem opp i 310mhz ddr++ :D

 

edit: var med 2.5-3-3-7 timings

 

Koster flesk da! (ca 2300,- for 2x512mb. Finnes også en PC4800 versjon, men de skal vistnok ikke klokke noe bedre.)

Endret av amarios
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hm jeg har nå motatt varene jeg bstillte on fredagen. de ble sendt om mandagen i følge mailen, fikk ikke pakkespor føre tirsdagen og så brukte posten da fire dager på å få de til meg fra oslo til bø i telemark, noe som burde tatt to, så jeg sku egentlig hatt de senest onsdag.

 

mene jeg fikk atl jeg skulle ha og innpoakninga var som hos andre webshoper. de hadde til og med putta rammen oppi hovedkort asken for ekstra beskyttelse :)

 

og det at det tok noen dager extra er mest posten sin feil, desuten så blir den ikke henta før i morra uanset, så det var ikke så farlig denne gangen.

 

så en grei plus fra meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...