Spirre Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 snubla over denne webshopen i dag og jeg er imponert over utvaglet og ikke minst prisene så jeg lurte på hvordan den er å handle fra og om noen har noen gode/dårlige erfaringer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 ingen som har prøvd denne butikken? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 mange som har tenkt til å prøve den, men alt som er attraktivt der er vist ute av lager =\ Da tenker jeg på bærbare pcer! Lenke til kommentar
klo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Er overasket over prisene jeg og, erfaringer noen? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 jeg skal i alle fall bestille derfra i løpet av en dags tid, så jeg skal komme tilbake med erfaring fra levering og sånt Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kom selv over denne webshop'en på jakt etter et DFI LANPARTY UT nF3 250Gb. Bestilte hovedkortet på fredags kveld. Ordrebekreftelsen kom lørdags formiddag. Og i dag er hovedkortet på min vei (mottatt sporingsnummeret). Varene sendes forøvrig fra Danmark (i likhet med ItButikken.no). Så langt veldig bra Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Bestilte nylig et POV 7800GTX skjermkort og en Intel Pentium 660 3,6GHz prosessor fra shg.no. Topp kundeservice og rimelig grei leveringstid. Shg.no er i utgangspunktet en dansk webshop (den største i Danmark om jeg ikke tar feil), som nå prøver seg på det norske markedet. Det at de allerede er en etablert virksomhet, gir etter min mening litt ekstra trygghet. Minuset er vel kanskje at de har lager og verksted i Danmark, så ordrer tar en dag lenger å få sendt, og evt. returer kan sikkert ta litt lenger tid å behandle. (Til evt. hardware.no-folk som leser dette: Hvorfor er ikke shg.no oppført i prisguiden?) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) blir frakten veldig mye da? hva med toll? kommer ikke inn på sida jeg... www.shg.no Endret 19. juli 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Prisene som står oppført på www.shg.no er inkl. norsk mva. Hva frakt angår så koster dette mere enn fra f.eks. Komplett.no. På et hovedkort, i oppkrav, så tilkom porto og oppkravsgebyr med i alt 175 kroner. Kommer heller ikke inn på www.shg.no i dag. Ser ut til at siden ligger nede. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Synes siden deres er nede ganske ofte dessverre. Men den er jo meget bra når den først er oppe.. Min neste bestilling kommer nok til å inneholde deler fra shg, sånn for å ha testet de Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jah! sett den butikken men for skummelt og handle da ingen jeg kjenner hadde handla der Lenke til kommentar
klo Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Høres ikke så gale ut, de er jo trossalt ganske billige.. men den siden må de få gjort noe med. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 ser de er nede nå ja. og siden jeg skal bestille deler til en kompis, og han vil se over delene først, så får jeg ikke bestillt føre sida er oppe igjen OG han har sjekka Lenke til kommentar
amarios Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 en ting som er bra er at de har g.skill ram der, skal bestillle meg et par G.Skill F1 PC4400 (pluss et 7800gtx og masse annet stæsj) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har handlet derfra 4 ganger. Fått varene raskt og trygt. Minnebrikker, kjølere, harddisker og et par kabinetter. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 en ting som er bra er at de har g.skill ram der, skal bestillle meg et par G.Skill F1 PC4400 G.Skill? Aldri hørt om det merket. Hvordan er disse minnebrikkene da? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) De jeg skal ha er tccd basert, og de fleste folka jeg har spurt på dfi forumene får dem opp i 310mhz ddr++ edit: var med 2.5-3-3-7 timings Koster flesk da! (ca 2300,- for 2x512mb. Finnes også en PC4800 versjon, men de skal vistnok ikke klokke noe bedre.) Endret 19. juli 2005 av amarios Lenke til kommentar
Quantas Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg bestilte en bærbar derifra i dag (Note 9000)... får se hvor lang tid det tar da.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 hm jeg har nå motatt varene jeg bstillte on fredagen. de ble sendt om mandagen i følge mailen, fikk ikke pakkespor føre tirsdagen og så brukte posten da fire dager på å få de til meg fra oslo til bø i telemark, noe som burde tatt to, så jeg sku egentlig hatt de senest onsdag. mene jeg fikk atl jeg skulle ha og innpoakninga var som hos andre webshoper. de hadde til og med putta rammen oppi hovedkort asken for ekstra beskyttelse og det at det tok noen dager extra er mest posten sin feil, desuten så blir den ikke henta før i morra uanset, så det var ikke så farlig denne gangen. så en grei plus fra meg Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hva med toll? er det ikke toll på alle ting over 200kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå