fredriku Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Noen som har denne, eller som vil hjelpe meg med å oppdatere fra K750i til W800? Setter umåtelig stor pris på det! Eller i alle fall et hint til hvor det kan finnes.. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Det var noen som tilbyde dette før, men jeg tror ikke det var så populær, så sony ericsson Har krevd at de trekker det tilbake Endret 18. juli 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=8171 Lenke til kommentar
eikum Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Ja det finnes steder som tilbyr dette enda. Men er ikke sikkert det står at dem tilbyr det. (ta kontakt å hør). Det er vell ikke lenge til denne blir sluppet på nettet ett eller annet sted, så da kan vi gjørra detta selv eikum Endret 18. juli 2005 av eikum Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Ja det finnes steder som tilbyr dette enda. Men er ikke sikkert det står at dem tilbyr det. (ta kontakt å hør). Det er vell ikke lenge til denne blir sluppet på nettet ett eller annet sted, så da kan vi gjørra detta selv eikum Akkurat det jeg venter på! Men må jo være noen som har..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå