Jaim Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei, nylig kjøpt meg en SE K700i, problemet er som følger: Jeg har ladet batteriet og satt inn sim-kortet mitt, men når jeg starter telefonen får jeg beskjed om å sette inn SIM-kortet. Telefonen er kjøpt uten abonnement. Det SIM-kortet jeg har er ett YOU abonnement på. Jeg skal skifte abonnement snart, men vil gjerne også kunne bruke telefonen med det abonnementet jeg har nå. Jeg har lest på andre sider at problemet kanskje kan være at jeg har ett for gammelt sim-kort, er dette tilfellet? (SIM-kortet er ikke gamlere enn 3 år maks). Er det noen her som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Mobilen din er nok låst til operatør. Se på esken på mobilen din om hvilken operatør den er låst til. Skjedde det samme med meg ifjor da jeg kjøpte meg en T630. Lenke til kommentar
Jaim Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Det står Netcom profil på ett klistremerke på boksen. Men dette må jo være feil? Det står ingenting om dette på siden til mpx.no der jeg kjøpte mobilen. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=34033 Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis de ikke har opplyst om at den enten er brandet eller låst hadde jeg krevd ny telefon. Kan jo være de har sendt deg feil. Ville tatt kontakt med MPX. Lenke til kommentar
Jaim Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har sendt mail på de nå, så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg har lest på andre sider at problemet kanskje kan være at jeg har ett for gammelt sim-kort, er dette tilfellet? (SIM-kortet er ikke gamlere enn 3 år maks). Det er det som er problemet, ja. IKKE operatørlås. Endret 17. juli 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Uansett syns jeg det er rart hvis de selger telefon med branding uten å opplyse om det. Vil kalle det en vesentlig mangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå