Kurt P Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Heisann.. Jeg har litt lyst til å vite hva The Eye filmene handler om. Så at det var bilde av en barn som var inne i mors mage med øynene oppe.. Skumle greier.. Ikke gi meg noen spoilers, men litt informasjon sånn at jeg vet hva jeg begir meg ut på.. Og er det viktig å ha sett 1ern for å se 2ern? eller kan jeg godt se omvendt? Endret 17. juli 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Paull Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har kun sett 1'ern. Vanskelig å si hva den dreier seg om uten spoilers da, men.. Ei blind dame får operert inn øyne fra noen andre, og overnaturlige ting skjer. Likte den sånn passe, var en del småskumle scener (så den midt på natta alene, kan ha noe med det å gjøre?), mens en kompis av meg syns den bare var noe møl. Så, your mileage may vary Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Den som får opperert inn det øyet begynner å se døde folk! Du bør se eneren først trur jeg... Den var ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå