.com Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 vet ikke hva jeg skal bruke for å få samme effekt, ingen flere sånne deksler Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 og stealthe diskettstasjonen så jeg slipper å se den mer (eller bruke den for den saks skyld) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du kan jo flytte LED-styringen øverst i kabinettet, så den ikke står mellom to blanke deksler. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva er vitsen med å stealthe noe som alikevel skal stå bak en dør? For det er dør pa kabinettet ditt såvidt jeg ser? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Svarer her, så får du svar på spørsmålet du har stilt to steder Krapfoss: Det er alt om helhetsintrykket Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 You can't polish a turd... Chieftec-kassene er såpas lite pene i utgangspunktet, at om det er et tøfft helhetsinntrykk du vil ha, bør du begynne med å bytte kassa :!: Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Du skjønner jo at ikke alle har døra på 24/7 Endret 4. august 2005 av Meendel Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 enig! en stealthing hadde vært på sin plass ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) dobbelpost igjenn Endret 4. august 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, huff, en synlig DVD-enehet i samme farge som kabinettet er så stygt at det er til å bli kvalm av :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå