sigen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg skal lage stealthing til min NEC DVD-brenner i et Chieftec Dragon midi-tower, har fått til å feste brenneren langt nok bak (for de som ikke viste det; Det må modding til der også) Har også kutta vekk festene på dekselet, men så kommer problemene: 1. Hva kan jeg bruke til spacer? (trenger ca. 1cm) 2. Hva skal jeg bruke til å feste delene sammen? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) 1. Sag av så mye du trenger av en kulepenn, og bruk som spacer. 2. Tror det holder med lynlim/superlim. Endret 17. juli 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvordan steather man med taknke på knappen som man utløser CD'en med?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Driter i den, og bruker "Min Datamaskin" Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 okey. Er det sånn alle gjør?? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 De fleste gjør det, ellers må du lage forlenget knapp og hull i stealthinga, noe som kan bli vanskelig, og det ødelegger litt av poenget (synes jeg hvertfall) Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hva menes egentlig med stealthing? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Det som menes, er at du setter noe forran DVD-spilleren (e.l.) for at den skal bli mindre synling, eller ikke synlig i det hele tatt. Blir mye finere, spess om du har fint kabinett og kontor-grå farge på spilleren Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Noen gjør det, andre gjør så de kan trykke på dekselet omtrent der knappen er og at den åpnes sånn. Andre lodder ledninger fra org. eject knappen og router den til ett annet sted i kabinettet. Ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hvordan får man ut skuffen hvis noe er forran da? sry, dumt spm. skjønte det ikke helt. hehe Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Det som er foran festes på skuffen, så når skuffen kommer ut, skyves dekselet som sitter frempå ut Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det mest geniale må vel da være å bruke det dekselet som opprinnelig skal være der da? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Ja, det er det som oftest er brukt Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 det var jo genialt, da synes ikke den lengre, tok meg bare 15 min Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) det var jo genialt, da synes ikke den lengre, tok meg bare 15 min Hadde det vært mulig å få bilde av resultatet? EDIT: For***** w! Endret 2. august 2005 av sigen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Så bra ut det ja. Mangler bare "stealthing" på viftestyringa, så har du det Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) er ikke viftestyring, men led styring http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCN1 tror ikke jeg klarer å stealthe den desverre Endret 2. august 2005 av .com Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Hvorfor klarer du ikke å "stealthe" den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå