Zappza Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei! Jeg begynte så smått med hjemmesider for noen år siden, da brukte jeg bare de innebyggde themes i frontpage . Mener det er på tide og få et nytt design på siden http://home.no.net/pcgutt13, noen som kan hjelpe? Med design mener jeg altså nytt grafiskdesign og kanskje en over gang til php, css... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 13 år? Lite penger? Jeg tviler. Last ned Gimp og prøv å mekk noe selv. Det finnes plenty av inspirasjonskilder rundt om som du kan bruke (bare ikke bli like inspirert som Uranus). Jeg tror ikke det er noen her som gidder å lage et design til deg gratis. Du kan laste ned wordpress og bruke dets innebyggede design. I tillegg: * Ikke bruk frontpage * Ingen vil bruke MSNs søkemotor, ihvertfall ikke fra din side * Jeg tviler på at det er så mange som vil lese win-xp-nyheter fra din side heller. Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ettersom det er en personlig side, er vet vel opp til han om han vil ha MSN Search og win-xp-nyheter på siden? Uansett, fraråder deg å bruke frontpage om du har planer om å bli litt mer seriøs innen hjemmesider osv, hehe. Har du penger, kan jeg nok alltids fikse et nytt design for deg, ja. PM meg om du skulle være interessert PS: Tror ikke diverse selskap o.l. liker helt "Nedlastninger"-siden din Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ettersom det er en personlig side, er vet vel opp til han om han vil ha MSN Search og win-xp-nyheter på siden? Ja, men det er ikke noe pent eller nyttig. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 last ned dreamweaver og se på templatene som følger med der! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Har dreamweaver mx2004, prøvde og lete fram noen templates men skjønte ikke så mye av selve programmet... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Anbefales Tja... Hvis man først er innstilt på å lære noe nytt og må lese for å forstå et enkelt og intuitivt program som DreamWeaver, hvorfor ikke bare lære HTML og CSS istedenfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå