djorgen Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har nå denne pc'en: P4 1.8 Ghz Northwood, 512 mb pc2700 ram (samsung), asus gf ti4200, asus p4b533-v hk, 80+gb hdd. Re-installerte win98se (nei, jeg bytter ikke til xp) i går, og la inn de nødvendige driverne fra asus-cd'en... inf-filene og intel application accelerator... samt de nyeste nVIDIA-driverne. Alt i DEN rekkefølgen! Så fant jeg en oppdatert versjon av inf-driverne, og la inn den, så nvidia-driverne igjen... (har hørt at inf'ene ska først nemlig....) Så kom problemene.. pc'en fryser seg gjerne med en gang i windows, eller etter litt surfing... Noen som vet om ting jeg IKKE har installert (eller ska installere på en 'ny' måte..) eller andre tips til HVA som kan være gærent? Merker også litt 'lag' når jeg er inne i windows til tider... har en følelse av at ikke systemet kjører HELT knirkefritt... 1000 takk for alle svar :smile: Mvh Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Win98SE er ikke såå glad i 512 Mb Ram da. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Hmmmm...erre ikke 512++ som er problemet da? Og er ikke det fiksa...? Hm. Andre som har win98se + p4 her da? Setter pris på fler svar... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Lær deg å lese du. SOm sagt, ska fortsette å bruke 98se. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har du en etter to ram-brikker? Kan prøve å røske ut den ene brikka hvis du har flere. (Hørtes ut som du bare har en men men). Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Kun en ja... går ikke med fler når man har gf4 :sad: Anyway, fått det til å funke nå.. var bare et lite driver-problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå