Gjest medlem-16183 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Er ute etter å redusere lyden så mye som mulig, kortet er moddet til 9800XT. Har AC Rev 2 nå men det bråker allt for mye synes jeg. Siden Rev2 ikke har low/hi bryter og uten at jeg må ta den av fra mitt gamle rev 1 i skuffen spør jeg om det finnes en slik bryter/viftestyring å få kjøpt. Hvis ikke, noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre for å redusere lydnivået. Det skal vel være en veldig simpel sak å forflytte den bryteren fra rev 1 til rev 2 vifta? Mvh smint EDIT: denne ? 100 eller 56 ohm? Endret 18. juli 2005 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hvor mye strøm trekker vifta di?.. Det står som regel på den. Hvis du vet det kan du regne ut spenningen den kommer til å få tilført ved 100 eller 56 ohm. Men vist du ikke vet det/eller at det står så kan du jo eventuelt bare kjøpe begge. Siden prisen er nokså lav (19,- kr). Edit: Nå er jo ikke jeg så veldig inne på dette med å skifte vifter på skjermkort, men de motstandene du har funnet har den hovedkort pluggen. Skjermkort viften bruker vel somregel en plugg som er mindre. Vist det er tilfellet så blir du vel nødt til å klippe av og skjøte den sammen igjen. Endret 18. juli 2005 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ok, takk for svar men er ikke den adapteren fra liten 3-pins kontakt til stor vanlig inngang som er på HK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå