iChristian Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg begynner å bli litt lei av å måtte finne igjen alle mine firefox-extencions når jeg skal reinnstalere windows, så jeg lurte på om noen visste en måte å ta backup av dette på? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du kan jo ta en titt på BackupFox. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eller du kan følge denne guiden for å kopiere profil-mappa di. http://www.mozilla.org/support/firefox/profile Lenke til kommentar
atlef Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Last de ned, eneste måten å gjøre det på. Er stor sannsynlighet for at de ikke virker 100% etter en oppgradering. Men du kan jo prøve å ta en backup av profilen din og kopiere den tilbake. Problemet blir fort at en eller flere av dine "extensions" er blitt oppgradert til å virke med en ny versjon av FireFox. Mvh Meg. Edit. Ser ut til å være en mulighet her Endret 18. juli 2005 av MaD_DoG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå