Gå til innhold

IT24 - God service!

Anbefalte innlegg

Ville bare gi litt skryt til IT24.no.

Kjøpte en ECS G556 laptop hos dem for ganske nøyaktig et år siden. Da jeg reiste hjem i vinter, var jeg dum nok til å sende ryggsekken med laptopen i på flyet (hade en leatherman oppi der, så måtte sende den. Kunne jo tatt ut laptopen da :wallbash: ) Anyway, dette resulterte hvertfall i at noe i strømtilførselen løsnet, og det ble vanskeligere og vanskeligere å lade den, helt til det ble umulig i begynnelsen av juni. Siden dette skjedde så langsomt, hadde jeg liksom ikke mye å stille opp med ved klaging til flyselskapet, og mailet IT24 for å høre om de kunne fikse det. Fikk beskjed om at jeg bare skulle sende den inn, så skulle de fikse det, uten å noe for det :) Spurte først om det var noe problem å åpne den og fikse det selv, men fikk til svar at garantien da går bort, samt at det sikkert er en del avansert lodding som må til. Så jeg sendte den inn i midten av juni, og 3 uker senere fikk jeg den tilbake, helt reparert. :) Betalte ikke portoen for hjemsendingen en gang.

Det kaller jeg topp service! Tviler på at Komplett ville gjort det samme uten å ta seg betalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I slike situasjoner bør man som kunde ha nok innsikt til å skjønne at det er egen feil. Alle vet hvordan bagasje blir behandlet. Maskinen kan jo selvsagt ikke overleve å bli kastet rundt.

Det var uansett ikke poenget. IT24 gav virkelig god service, i stedet for å ta seg betalt for det. Hadde lett betalt 1500,- for å få den fikset.

Lenke til kommentar

Jupp... Vi liker butikker som kan det med retur... Handler ikke datadeler hos butikker som behandler kunder dårlig ved retur, uansett om dem er billigst..

Garanti for god retur er litt av vitsen med å handle på nett, for en ting har man erfart opp gjennom årene, man vil få et mandagsprodukt av og til...

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...