random_wannabe Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hei, tenkte det ville vært litt moro (kjeder meg) å se åssen de andre her på forumet har desktopen sin. Min ser sånn ut... EDIT: Bildet ble litt fucka... EDIT2: Bytta bilde, nå med Mozilla Firefox. Endret 17. juli 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nettopp formatert. Btw: Sviker! IE er en skam. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Veit det er en skam, men det er faktisk bare halvannen uke siden jeg reinnstalerte windows, og jeg har fått tak i linux nå, skal oppgradere snart... EDIT: Men det er digg bilde av Carmen Electra jeg har der da EDIT2: Sånn, nå innstalerte jeg Mozilla Firefox. Hadde setupen fra før. Endret 17. juli 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Stenges. Det finnes ein del slike tråder frå før av, ein XP , ein linux, og eg trur det finnes ein Mac-tråd også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg