Gå til innhold

Sitter fast i starten av Pacific Assault (løst)


Anbefalte innlegg

har NETTOPP startet å spille, og er kommet HER (se bilde). dette er ca 20 sekunder rett etter at spillet har startet.

 

jeg vet ikke hva jeg skal gjør her fordi jeg dør hele tiden, på akkuratt den samme sted hver gang.

jeg sitter i en båt og skal skyte noe og blir drept av "mortars" (mortar, eller granatkastere) hver eneste gang jeg prøver. skal jeg skyte på noe, ellr skal jeg styre båten på en eller annen måte jeg ikke vet om????

 

alle som har dette spillet og spiller det selv, har sikkert klart å komme videre, men jeg dør gang på gang!.

hva skal jeg gjøre!!??? HJELP!!

 

er takknemlig for alle svar :yes:

Endret av Mort1_s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet hvor han er. Det er når de sitter i båtene i begynnelsen, etter treninga.

Tror du det kan være en bug som gjør det?

 

Du må vel høre bedre etter da, for om det er noe du må gjøre, som å skyte en stasjonær kanon, må du jo gjøre det før den skyter deg. ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

jeg håper du ikke er seriøs nå? vel, jeg får vel endre tittelen til emnet. men at noen gidder å bry seg om slikt!! :nei:

 

men til dere som har klart å komme videre. hva skjedde? hoppet dere av båten, og hvordan?

jeg vet ikke hva jeg skal skyte på fordi alt er et eneste kaos. skal jeg trykke på noen spesielle taster kanskje, slik at fartøyet stopper eller noe slikt??

 

vel, her er bildet. jeg klarte å formatere det nå.

det eneste jeg ønsker er å komme videre i spillet, altså unngå å bli bomba hele tiden på samme måte hver gang.

 

er takknemlig for alle svar :D

og hvis noen sårte sjeler ønsker det, så skal jeg endre min tittel :thumbup:

post-189-1121715623_thumb.jpg

Lenke til kommentar

jeg aner ikke om det er normalt at spillet mitt skulle starte sånn, men da jeg starta "new game" sitter jeg pluttselig i en båt på vei inn til en øy (nesten som invasjonen på d-dagen ved normandie).

jeg aner ikke hva jeg skal gjøre

 

dere kan se på bildet at jeg blir bomba konstant, dere ser den høye vannspruten til høyre på bildet.

Lenke til kommentar
jeg håper du ikke er seriøs nå?   vel, jeg får vel endre tittelen til emnet. men at noen gidder å bry seg om slikt!!
og hvis noen sårte sjeler ønsker det, så skal jeg endre min tittel

Slike kommentarer er totalt unødvendige, og vi ser helst at viser litt mer respekt for moderatorene. Hvis du leste retningslinjene du godtok når du registrerte deg på forumet, så ville du sett at det er essensielt å lage et beskrivende emnefelt. Hvorfor dette er viktig, og hvorfor vi bryr oss om dette, står beskrevet i posten til ^Th0mas^.

 

Videre er det kjekt om du bruker redigeringsknappen for et innlegg, i stedenfor å legge til et nytt innlegg fordi du kom på noe mer du ville si noen få minutter etter at du skrev noe. Hvis ikke regnes det som bumping.

 

På forhånd takk for at du fremover tar hensyn til våre retningslinjer, og ønske om å gjøre forumet brukervennlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...