whoi Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 :!: :!: Noen som har sett den før? Jeg måtte bare le når jeg fant det bildet! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 :!: , men posten hadde vel strengt tatt passet bedre i den frie kaféen? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 :!: , men posten hadde vel strengt tatt passet bedre i den frie kaféen? Jo, hadde kanskje det! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Skjønte den ikke jeg. Skulle det være noe komisk poenge med dette bildet? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Skjønte den ikke jeg. Skulle det være noe komisk poenge med dette bildet? Du synes ikke det er "litt" komisk engang, at det er bilde av Microsoft vaskepulver og Linux vaskemiddel på samme plass? Hvor stor er sjansen for at både Linux og Microsoft er vaskeprodukter, og i tillegg plassert sammen? Jeg synes det var snodig ihvertfall Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Når starter rettsaken fra Microsoft? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du synes ikke det er "litt" komisk engang, at det er bilde av Microsoft vaskepulver og Linux vaskemiddel på samme plass? Nei faktisk ikke. Eneste jeg syns er litt rart er at noen kaller vaskemiddelet sitt Linux. 'Micro & soft' virker som et helt vanlig navn på vaskemiddel. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du synes ikke det er "litt" komisk engang, at det er bilde av Microsoft vaskepulver og Linux vaskemiddel på samme plass? Nei faktisk ikke. Eneste jeg syns er litt rart er at noen kaller vaskemiddelet sitt Linux. 'Micro & soft' virker som et helt vanlig navn på vaskemiddel. Er vel ikke noe mer rart å kalle vaskemiddelet sitt for Linux enn f. eks. Ajax eller Domestus. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 gamlere enn internett Du mener eldre? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) gamlere enn internett Du mener eldre? *arrrrrrrgrfrrfrf* Du aner ikke hvor mye feil jeg har skrevet i ferien, jeg tror virkelig at jeg må slette noen fra msn-lista før jeg glemmer det norske språket edit: gratulerer med en ekstra post i posttelleren din forresten, 1000 til og du vinner et Internett. Endret 18. juli 2005 av ratix Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 edit: gratulerer med en ekstra post i posttelleren din forresten, 1000 til og du vinner et Internett. Eeeh, what? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 edit: gratulerer med en ekstra post i posttelleren din forresten, 1000 til og du vinner et Internett. Eeeh, what? sarkasme over ditt nivå av forståelse Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 sarkasme over ditt nivå av forståelse Right. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 sarkasme over ditt nivå av forståelse En høyst unødvendig kommentar som moderator ikke har sansen for. Siden hele tråden i grunnen er unødvendig her den er postet, stenger vi like godt før vi får ytterligere personlige kommentarer. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg