div_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Kjøpte denne, har en xp2500+barton cpu, på teipen på eska sto det socket a, så jeg kjøpte, og åpnet. Ser ikke at noen av plastikk brankettene vil passe på et asus A7N8X deluxe MB, feste på bøylen på cpu cooleren vil heller ikke passe, er det jeg, eller er denne ikke bregnet for SocketA/462, tror ikke jeg får penge tilbake siden jeg åpnet pakka heller.... Er det CNPS7000 som passer for min cpu da? Endret 17. juli 2005 av div_ Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Den kjøleren sitter ikke på plastklipsene til prosessorsokkelen men festes med skruer som skrues fast gjennom hovedkortet. Har ikke ditt hovedkort hull i hvert hjørne av prosessorsokkelen så kan ikke denne kjøleren brukes. Et annet problem du kan møte på er at det står kondensatorer for nært kjøleren som blir i veien. Er et typisk problem for ABIT NF7S-v2. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Ahh, ja den passer ikke, Hk har hull i hjørnene, får se om jeg kan bytta i 7000 serien istaedet. Tror ikke noen av kondensatorene er i veien, selv om de er veldig nære Det er jo typisk da Endret 18. juli 2005 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Jaja da var den bytta i 7000 serien, og den ER beregent til socket a/462 også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå