Bimmelom Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Ettersom prøveoerioden på virus prog. ett mitt er ute. Må jeg ha meg ett nytt et. Men, hvilken burde jeg ha ? Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det her hører vel egentlig til på programmer. Men AVG og Panda Antivirus er gode antivirusprogrammer. AVG finnes i en gratisversjon som er litt mindre avansert enn betalingsversjonen. Men funker bra Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Selv bruker jeg Avast, som er gratis for privatpersoner. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis du har nettbank er det ikke umulig at du kan laste ned Norman gratis. I hvert fall DnbNOR og Sparebank1 har dette. Før brukte jeg gratisprogrammet avast, og det funket også bra. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Bruker Avast. Brukt det i over ett år nå. veldig bra Anti-Virus Program.Og selvsagt gratis. + At det støtter 32bit og 64 bit windows Endret 17. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det beste gratis virusprogrammet er nod32 etter min menig. Hadde for en stund siden et skikkelig virus problem og prøvde masse virus programmer som avast osv. Men nod32 var det eneste som tok knekken på problemet helt Link: nod32 Det er en 30dagers trail men når den går ut kan du bare instalere den på nytt og kjøre oppdateringene på nytt og vips har du nye 30 dager. Skjønner ikke at de Nod32 folka ikke fixer den buggen. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Nod32 støtter jo ikke engang windows X64. Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 fram til 1 august kan du få et års gratis av fra computer associates. hehe.. tom sponset av microsoft. bruker denne selv og den er veldig snill med resursbruk. ikkeno norton stil der http://www.my-etrust.com/microsoft/ MrM Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Kjører avast. Pleide å bruke avast4home, men kjører nå 4.6 Pro. Den har noen ekstra finesser som scriptblokking. Ikke dyrt heller hvis man sammenlikner litt. Anbefaler begge. De er meget fine. Mvh. Bjørn Lenke til kommentar
gwh Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Trodde de aller fleste Isp'ene hadde med gratis antivirus i disse dager? Har du sjekket med de? Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Zone Alarm *hoppe* ingen som har nevnt det? Den finnes i 30 dagers trial-versjon du kan fornye og fornye.. ganske kjekt, men om det er oppdateringer vettche eg.. har PRO versjon selv, men brukte den Free en stund.. LINK Lenke til kommentar
Flens Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nod32 støtter jo ikke engang windows X64. Joa, NOD32 for X64 finnes. Dog bare som beta foreløpig: http://www.nod32.com/download/downbeta.htm Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Takk for hjelpen folkens. Holder på å laste ned Nod32 nå. Får se hvordan det funker. Orker bare ikke å kjøpe meg ett virus prog. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Joa, NOD32 for X64 finnes Wow..beta..kan jo nesten la være å bruke det da.når det gjelder brannmur/anti-virus program så er det ikke aktuelt å bruke beta versjoner. min mening da. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har prøvd AVG og AVAST.... liker begge men er mest fornøyd med Clamwin (open source). Google it. Lenke til kommentar
Flens Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Joa, NOD32 for X64 finnes Wow..beta..kan jo nesten la være å bruke det da.når det gjelder brannmur/anti-virus program så er det ikke aktuelt å bruke beta versjoner. min mening da. Forsåvidt enig med deg der. Betaversjoner er ofte litt risky å bruke i et system som er i daglig bruk. Men jeg brukte beta'en av NOD32 v2.5 ganske lenge, og hadde ingen problemer med den. Det tar nok ikke så lang tid før NOD32 for X64 er klar, og det er jo greit å få testet litt først (med litt omhu). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå