Gå til innhold

Stue/Ungdomsrom's pc, 13-15k.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Då mye penger i lydkort? Og hvorfor socket 754?

kansje annen socket? tok bare noe med oprinnelse i microATX.. *gjøre om*

Lydkortet ble dyrt da jeg skal ha stooor surround ettervært(kjøpe etter som pengene strekker til), nå har det vel blitt en spillPC uten like, men kansje like greit i forhold til lan etc.. noen forslag til andre Graf.-kort da?

Lenke til kommentar

ATi Radeon X800VE AIW 256 MB

Vet faktisk ikke NOE om dette kortet, da google ikke klarer å finne noe for meg.

AIV kortet(kjører xt kjerne ifl. prisguiden)

Kjernefrekvens: 425 MHz

Effektiv minnefrekvens: 800 MHz

Pro kortet

Kjernefrekvens: 475 MHz

Effektiv minnefrekvens: 450 MHz

Ikke ta dette for "god fisk", men tror absolutt det er noe å vurdere. Om noen andre kunne funnet ut om jeg er på riktig vei, løperen er deres :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

kjøp ny strømforsyning da 250w kan bli litt begrenset, og hvor mye penger har du siden du ikke syntes dette er en monster pc....relativt bra til å være ungdom....

Lenke til kommentar

Ville gått for mindre cpu og spart 1000 kr der, f.eks 3200+ Venice.

Skjermkort, hva med det jeg har bestilt? X800XL :) Da har du en rimelig bra gaming pc som holder en god stund! Bedre å kjøpe det som er litt lengere nede på tree, en det på toppen. For det på toppen er bare overpriset 2k :)

Lenke til kommentar
Ville gått for mindre cpu og spart 1000 kr der, f.eks 3200+ Venice.

Skjermkort, hva med det jeg har bestilt? X800XL :) Da har du en rimelig bra gaming pc som holder en god stund! Bedre å kjøpe det som er litt lengere nede på tree, en det på toppen. For det på toppen er bare overpriset 2k :)

Prosessor er nok uaktuelt å gå ned på :)

Skjermkort ei heller.. kjøper ikke før X900 lanseres og X850-priser dumpes :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

har erfaring med at de prisdumpene ikke er så store som man gjerne vil ha dem, syntes ikke at prisene på 6800 serien har blitt så mye lavere

Lenke til kommentar
har erfaring med at de prisdumpene ikke er så store som man gjerne vil ha dem, syntes ikke at prisene på 6800 serien har blitt så mye lavere

Mulig fordi 7800GTX ikke ble den suksessen de ville ha..? uansett blir det nok litt billigere når R520 kommer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...