diffe Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hei! Har en NorthQ 400W, som jeg lurer på om jeg skal bytte ut. Jeg vil ha noe stille og bra.. Har lest litt rundt her, og har litt lyst på en Mist 500W. Er det noen som vet om den er stille? De har en Hiper Powersupply Type R Black ATX 480W på komplett til 650,- , noen som har noen erfaring med den? Vet ikke helt, men mistenker at jeg trenger noe mer power. Jeg har en AMD 3500+, 1 gb ram, 6600gt, en 74 Raptor og en WD 200 sata disk. I tillegg får jeg straks 2 stk Seagate 160 sata disker som jeg skal ha inn.. Er det noen som har noen meninger eller forslag her så blir jeg takknemlig for innspill Jeg har også forsøkt meg på litt klokking, og vil gjerne kunne klokke litt mer etterhvert.. Er det da lurt med mer kraft? Vet det er flere tråder rundt dette, og jeg har sjekket den kalkulatoren. Ifølge den trengte jeg 360W og da har jeg jo nok. Men det er vel uten klokk da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg er veldig fornøyd med denne: Fortron/Source Powersupply ATX 550W 120mm, SATA, 24pin, EPS12V 1295kr Lenke til kommentar
diffe Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Litt dyr da, men er den stille? det er litt viktig Lenke til kommentar
War Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Uansett hva du velger vil det alltid være lurt å kjøpe en med 120mm vifte og 24 pin . Da får du iallefall en lydløs en. OCZ er også knall saker. Har en av de selv -driftsikker og kraftig. Endret 17. juli 2005 av War Lenke til kommentar
amarios Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 har selv en hiper type-r, hører ikke vifta overhodet. vifta spinner sikkert under 1000rpm. fungerer også meget stabilt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Litt dyr da, men er den stille? det er litt viktig Jeg må inntil kabinettet med øret mitt for å høre strømforsyningen. Men så har jeg skjermkort (gainware geforce 6600GT) som bråker minst ti ganger mer. Så med andre ord, den støyer ikke. Lenke til kommentar
diffe Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Tror kanskje jeg prøver den Hiper saken, koster jo halvparten. Takk for svar, og kom gjerne meg flere erfaringer og tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå