Sirslask Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) hat jo tekt på forbedringer men det ligger en forbannelse over tastaturene mina at de tar kvelden veldig fort(uhell med ligther og lodde tinn ) Endret 18. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 det slo meg med en gang !! UV PENN å tegn alle Bokstavene.. ikke strekene da blir det forrvirrende, så har du en uv katode som ligger på pulten hadde blitt sykt bra effekt tror jeg =) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Stiligt det ja Margarus, spess hvis du kommer på LAN: -Hva er det for noe? -Tastaturet mitt -Jamen det er så tynt, og det er ikke noen taster på det jo! -2 sek 2 sek etterpå har du satt ferdig pc`en din, satt katoden på plass, og du bruker tastaturet til å skrive inn passordet i Windows, foran store øyne! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hva om personen ikke bruker Windows da? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nei da kan du ikke ha dette tastaturet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hva med å lakkere på bokstaver med UV å opplyse under med en UV-LED da? Mye enklere og effekten blir vel bedre.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 er det fler enn trådstarter som har testet dette egentlig? funker det på de fleste tastaturer? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 er det fler enn trådstarter som har testet dette egentlig? funker det på de fleste tastaturer? Jeg kommer til å teste det, så snart jeg fåt tilbake det gamle tastaturet mitt (vil ikke bruke det nye ) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kunne jo gjort det. Men orker ikke, liker det tastaturet jeg har nå jeg. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nice det også kverna, men jeg synes det hadde sett bedre ut hvir du hadde tatt av bunnen også Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Vil ikke ødelegge mitt herlige Key Tronic Incorpoating Ergoforce, så vi får se hva jeg finner senere..! Vurderer å belegge det med noe gummi/plast? Laminering funker vel kanskje litt dårlig da men.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 tastaturet er umilig å skrive på men det ser kult ut og er lett å ta med seg men du må trykke mydt på space knappen så det er umlig å spille wow med måtte ha fingerene et par mm over "knappene" når jeg spilte for å ikke gå feil vei men ellers var tastaturet topp men j***** kjedelig det tok kvelden Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 funka på mitt. litt vrient uten bokstaver... .,men jeg vet hvor backspace er Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nice det også kverna, men jeg synes det hadde sett bedre ut hvir du hadde tatt av bunnen også Gammelt bilde fra jeg lakkerte tastaturet. bruker det ikke sånn Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Og hva var dødsårsaken? loddetinn+ligther+tynttastatur=uaktsomt tastatur mord Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 sånn mye lettere nå som jeg har tegna bogstaver. jeg har blitt lydløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå