Titan Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg vil ha et kamera med LCD, tidsutløser og kan gjerne leveres med bare 8MB minne som standard. Noen som vet om et sånt kamera? For det er en kamerajungel der ute, og jeg klarer ikke å finne frem i den! Fins det et til under 2000kr? _________________ - Hill den evige og akk så gode brunost - [ Denne Melding var redigert av: Titan på 2002-07-30 15:46 ] Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Har selv en Olympus C-1, den er helt grei, med TV-utgang og OK bilder for en 1,3 Mpix, den bør koste ca 1800 nå. Ellers råbillig HP PS120 på Elkjøp nå, 995. Selv ville jeg sett på Canon A100 (eller kanskje en A200, som nok vil komme på noe over 2000). FujiFilm A101/A201 ville jeg styrt unna, de har ikke autofokus. Ellers spørs det hva du vil ha av muligheter: Vise bildene på TV (PAL-utgang)? Ta opp videosnutter? etc. Ingen i denne prisklassen har alt..... Dessverre. Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hmmmmm og her fortsetter jeg min evige lobby virksomhet for canon ixus 300 "løp å kjøp" supert kamera &supre bilder det koster riktig nok litt mere enn det du hadde tenkt å bruke men tro meg det er verd det 2,1MP 3X optisk zoom film med lyd macro mode mm mvh Aganon Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ixus 300 er utgått til fordel for Ixus 330. Ixus-serien er flott, men er dyr i forhold til hva man får. Man betaler for flott design i kompakt metallskall. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå