klingtai Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg vet ikke hvorfor det skjedde, men plutselig så ville ikke tastaturet detekteres av BIOS lenger. Har forsøkt forskjellige tastaturer men ingen av dem funker, selv om jeg vet at de er i orden. Har sjekket plugger og kontakter, men finner ikke noe feil der heller. Det jeg lurer på da er: Er/har dette vært et problem på HK av denne typen? Er dette hardware (interface-kretser) eller BIOS-feil? Er det noen triks jeg kan gjøre? Æsj, så synd altså. "Reserve"-PCn å greier. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kan hende det er en død ps/2-port, prøve med et usb-tastatur. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Har prøvd det også, men HK vil ikke ha noe med dét å gjøre heller. Kan HK være for gammelt til USB tastatur? Kan ikke se at det står noe om at man kan ha USB tastatur i manualen heller. Endret 17. juli 2005 av runmad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå