zokra Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg holder har laget en tv-guide som ligger på http://tv.nesjo.no Det jeg trenger hjelp til er å sortere kanalene i kategorier, her er hva jeg har greid og sortert selv: Norsk NRK 1 NRK 2 TV2 TV2 Xtra TVN TV3 ZTV Film Canal+ C+ C More Film Canal+ Film 1 Canal+ Film 2 Cinema TV1000 TV1000 Action TV1000 Classic TV1000 Family TV1000 Nordic Dokumentar Animal Planet CNBC & Nat.Geo. Discovery Discovery Civilis. Discovery SciTrek Discovery Travel Nat. Geogr. Reality TV Sky n. & Nat.Geo. Travel TV6 Action/Nat. ViaSat Explorer ViaSat History Sport Canal+ Sport Extreme Sports EuroSport ViaSat Sport 1 ViaSat Sport 2 ViaSat Sport 3 Nyheter CNBC CNN DW Sky news Barn Cartoon Disney Jetix Nickelodeon TCM & Cartoon Svensk Kanal 5 sve SVT 1 SVT 2 TV3 sve TV4 sve ZTV sve Dansk DR1 DR2 TV2 dan TV3 dan TV3+ dan Tysk Pro7 RTL1 RTL2 Sat1 3sat Underholdning MTV E! & Style Diverse(usortert) BBC prime BBC world Club DSF Hallmark Showtime Star (E! & Style) TCM The Studio TV5 fra TV8 VH1 Endret 18. juli 2005 av zokra Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Alle disse er tyske kanaler. Pro7 RTL1 RTL2 Sat1 3sat Skal du vite åssen type programmer og slikt de viser også? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 MTV ville jeg strengt tatt ikke hatt under musikk. (Seriøst.) Lenke til kommentar
zokra Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 MTV ville jeg strengt tatt ikke hatt under musikk. (Seriøst.) Hvorfor ikke? Hvor skal mtv være ellers da? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) MTV ville jeg strengt tatt ikke hatt under musikk. (Seriøst.) Hvorfor ikke? Hvor skal mtv være ellers da? Under underholdning. MTV begynte som en musikkanal, men fungerer nå mer som en underholdingskanal. Endret 18. juli 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 E! & Style er vel underholdningskanaler det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå