nomore Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Holder på med litt casemodding av pc'n min, og i den annledning legger eg inn flere vifter og lys i kabinettet. Derfor trenger eg en baybus, men eg har ikke funnet noen som gjør det eg trenger at den gjør, og eg har ikke kompetansen selv til å lage den. Derfor lurte eg på om det er noen der ute som kan elektronikk som har lyst å lage en til meg? Eg kan forklare videre hva eg trenger via epost. Eg betaler selvfølgelig. På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 SEnd en mail og jeg kan se hva jeg kan gjøre. Du kan jo kjøpe digital doc. Den kan du slå av og på vifter. Kan sikkert plugge inn andre ting også (lys). Det er ikke akuratt en baybuys da, den slår av og på viftene automatisk (Kan stille inn hvilken temperatur dem skal slå inn på) Se også på http://www.microplex.no Lenke til kommentar
oceana Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Digital doc5 er jo svindyr.... da er det bedre å prøve å lage en selv, selv om du ikke helt har troa på det.... lærer mye underveis, kan komme godt med senere også...:smile: prøv! Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 DigiDoc 5 er jo ikke SÅ dyr. Med tanke på hva man får? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: Den 2002-07-30 15:34, nomore skrev:Holder på med litt casemodding av pc'n min, og i den annledning legger eg inn flere vifter og lys i kabinettet.Derfor trenger eg en baybus, men eg har ikke funnet noen som gjør det eg trenger at den gjør, og eg har ikke kompetansen selv til å lage den.Derfor lurte eg på om det er noen der ute som kan elektronikk som har lyst å lage en til meg? Eg kan forklare videre hva eg trenger via epost. Eg betaler selvfølgelig.På forhånd takk =) Hei, du kan se litt på denne, kanskje dette er noe du er på jakt etter. http://djsonic.dhs.org:8000 ps. Hjemmesiden er under opparbeiding, så se bort i fra alle feilene :smile: Lenke til kommentar
marSwin Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 DJ-Sonic : Hadde sikkert vært bra om siden hadde fungert :razz: Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Den fungerer den :smile: Ivertfall hos meg da :smile: Du får prøve igjenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå