DemptD Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Når jeg f.eks hører på winamp + er på nettet + har Photoshop åpen, så hakker PCn... Musen hakker bortover når jeg rører på den og alt går treigt! På min gamle PC så kunne jeg gjøre alt dette og mer uten at det hakket, og den var mye dårligere enn den jeg har nå... Specs: AMD Sempron 3000+ 768MB RAM 120+80GB HD ATI Radeon 9600 Pro 128MB Min gamle: AMD Athlon 1600+ 256MB RAM 40+80GB HD 64MB RAM skjermkort Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du må kanskje legge inn windows på nytt (om du bruker windows). Hvilken strømforsyning har du? Har du antivirus, antispyware og brannmur(software)? Lenke til kommentar
DemptD Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Du må kanskje legge inn windows på nytt (om du bruker windows). Hvilken strømforsyning har du? Har du antivirus, antispyware og brannmur(software)? Har nettopp lagt inn windows... 2 ganger... Vet ikke (Den som kom med PCn) Ja, har Norton Personal Firewall + Norton Antivirus (Nettopp kjørt fullt søk, ingen virus) + Spysweeper (Kjørt søk, ingen spyware) Lenke til kommentar
DemptD Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Ingen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Har sånn cirka det samme problemet så det hadde vært fint om noen hadde en løsning på problemet. Lenke til kommentar
DemptD Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Har sånn cirka det samme problemet så det hadde vært fint om noen hadde en løsning på problemet. Ja. det hadde det Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Åpne task manager (ctrl+shift+esc) og se om det er noe som bruker 100% cpu Lenke til kommentar
DemptD Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Åpne task manager (ctrl+shift+esc) og se om det er noe som bruker 100% cpu Kun "Ledig systemprosess 96-99%" Lenke til kommentar
Scorch Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 har du prøvd å lastet ned nye drivere til skjermkortet? det kan være at pcn blir mye tregere av gamle drivere til skjermkortet! Lenke til kommentar
clario Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 har du prøvd å lastet ned nye drivere til skjermkortet? Skulle til å si det samme Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Samme skjer her ved mye belastning så hakke winamp og musepekeren hakker. Kan det være som nevnt ovenfor med for liten PSU? AMD XP 3200+, ABit NF7-s 1gb ram, 250+250+80gb hdd, Chieftec 360w Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 prøv og disable firewallen. Har hendt meg at den har "hengt" seg litt opp. Virker som den stusser litt på om den skal gi noe adgang og "henger" seg opp. Kan virke som "hakking" når du kjører flere ting. Jeg disable min sygate og alt funka normalt etter på. Sjekk Task manager også for ukjente ting som bruker endel minne. Hender at endel merkelig programvare "stjeler" minne. Da kan det også bli litt "hakking" Forslag. Prøv og finn customizer XP og last inn ram optimizer. Der kan du sette når (hvor lite ram som er igjenn) den skal "tømme" rammen. Genialt hvis du kjører tunge og store programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå