Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva betaler dere for bredbånd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-30 18:23, ATWindsor skrev:

Rettelse 120 kr per måneed gikk opp 20 kr i sommer (ihvertfall på moholt). Følte at jeg måtte spikke litt flis.

AtW

Bare gni salt i såret du. Uansett så er det så billig at det burde ikke vært lov! Spør dem om det kan legge en slik kabel fra Moholt til Singsaker du. Jeg vil også ha!! :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Bare gni salt i såret du. Uansett så er det så billig at det burde ikke vært lov! Spør dem om det kan legge en slik kabel fra Moholt til Singsaker du. Jeg vil også ha!! :razz:

Kanskje enklere å spørre gutta på singsaker studenthjem da :smile:, de har ikke så verst linje de heller.

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-30 23:45, ATWindsor skrev:

Quote:

Kanskje enklere å spørre gutta på singsaker studenthjem da :smile:, de har ikke så verst linje de heller.

AtW

Faktisk er linja på ikke mindre enn 100Mbit nå etter sommeren, og koster oss hele 0,-

Var jeg stygg nå ? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-30 17:07, Pingo68 skrev:

Har Blucom selv, og betaler 695,- i måneden for en 1024/256 forbindelse.

Telenor-kunder, en fordel å oppgi riktig pris vel? Eller har dere glemt internettabonnementet som påløper i tillegg?

Telenor Avidi har ikke lenger internettabonnement som kommer i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...