Svein_B Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har et problem med Xboxen min. Det er noen spill (de nye spillene) som klikker (får melding om at xboxen ikke gjennkjenner CDen, og at CDen kan være ødelagt) Jeg kan ikke se antydninger til hakker eller urenheter på CDene, så jeg tror ikke det er CDene som er problemet... Nå nylig fikk jeg Burnout 3: Takedown i bursdagspresang, og jeg får fram den feilmeldingen i et sett (Av og til går det bra, men som oftest klikker spillet etter et par minnutter. Jeg er ganske frustrert nå!! Er det laseren det er noe galt med? Har dere noen råd til hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Dessverre så har en del av dvdspillerne til Xbox en tendens til å bli kresne eller gå i stykker litt for fort. Er den innenfor garanti så fikser MS den. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du kan få ny på garantien, men hvis garantien har gått ut, kan du bestille ny dvd-rom fra internett (fins mange norske brae sider!!). Husk på å bestill Samsung dvd-rom... de er di beste... hvis du har chip i boksen så har garantien gått så da kan du bare bestille ny dvd-rom Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 sjekk ut Den Sida Her for deler til Xbox..ellers har du et kjempestort forum og masse tutorials HER .. du burde ha svar på ditt spm nå.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har et problem med Xboxen min.Det er noen spill (de nye spillene) som klikker (får melding om at xboxen ikke gjennkjenner CDen, og at CDen kan være ødelagt) Jeg kan ikke se antydninger til hakker eller urenheter på CDene, så jeg tror ikke det er CDene som er problemet... Nå nylig fikk jeg Burnout 3: Takedown i bursdagspresang, og jeg får fram den feilmeldingen i et sett (Av og til går det bra, men som oftest klikker spillet etter et par minnutter. Jeg er ganske frustrert nå!! Er det laseren det er noe galt med? Har dere noen råd til hvordan jeg kan fikse dette? Jeg fikk den samme feil mld med en HELT NY DVD sone 2 film (Riddick) Riktignok fikk jeg den til i MediaCenter (har chippa xb) Dårlig av XBOX Lenke til kommentar
Svein_B Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Tusen takk for alle svar som har kommet inn. Skal se om jeg får kjøpt en ny DVD rom om en stund. Jeg må passe litt på økonomien nå (har nylig kjøpt et digitalt videokamera, digitalt fotoapparat og en PC..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå