LarsM Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hei. Jeg er i markedet for kjøp av bærbart før skolestart, og har lenge tenkt på å skaffe meg noe relativt lite. Lenge lå jeg ann til Kompletts S260 eller Asus W3V. Jeg har senere utelukker Kompletts modell, og lenge vært bestemt på nevnte Asus-modell, men den lille skjermen fikk meg til å tenke igjen. Høyere oppløsning kan ofte gjerne være praktisk, spesielt ved skriving av kode og behandling av bilder. Øynene falt dermed på Asus M6V. Noen som har erfaringer med denne? Tenker da helst på støy og batterilevetid. Jeg regner med Asus' kvalitet også er representert ved denne. Ellers om dere har informasjon om den generelle ytelsen ellers, sier jeg gjerne takk til det også. Synspunkter på hvilken dere ville ha preferert av de to Asus-modellene, og hvorfor, hadde også gjerne vært greit. Har som sagt lenge ønsket meg en lett maskin. M6V veier forresten 2,6 kg på papiret, mot W3V's 2,0 kg. En link til M6V med spesifikasjonene jeg hadde tenkt meg. Endret 17. juli 2005 av LarsM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå