Shotherra Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå vurderer jeg å sette inn turteller. Siden det gikk dårlig å sette inn et annet instrumment pga at det skulle 2 kabler inn og jeg har bare en. den ene kabelen styrer vel bensin-, vanntempmåler, diverse lys (mange ledn.) Den andre går rett inn ved turtelleren og har bare 3 kabler. Har dog mine mistanker om den styrer turtellern. Tenkte jeg skulle finn et brukt instrumentpanel med turteller. Hvis den lar seg bruke med en kabel inn og funker vil jeg demontere turtelleren i panel sette inn en annen. Viseren og skiva lar jeg stå for det skal se pent ut... Lurer på om dette går... *finne koblingskjema.. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nå vurderer jeg å sette inn turteller. Siden det gikk dårlig å sette inn et annet instrumment pga at det skulle 2 kabler inn og jeg har bare en. den ene kabelen styrer vel bensin-, vanntempmåler, diverse lys (mange ledn.) Den andre går rett inn ved turtelleren og har bare 3 kabler. Har dog mine mistanker om den styrer turtellern. Tenkte jeg skulle finn et brukt instrumentpanel med turteller. Hvis den lar seg bruke med en kabel inn og funker vil jeg demontere turtelleren i panel sette inn en annen. Viseren og skiva lar jeg stå for det skal se pent ut... Lurer på om dette går... *finne koblingskjema.. eller kjøpe en gls utgave, der det org. er turteller. som jeg har Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Vectra-en er ganske grei nå.. skal heller prøve det jeg nevnete... Har montert den nå og har kjørt med deni ca 2 dager, funker fint... Endret 10. august 2005 av CorVette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå