Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ettermontering av turteller i Vectra a, vanskelig?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle montere en turteller i min 90 modell vectra a, men er det no særlig vanskelig for en med forholdsvis lite erfaring med mekking? Så litt i Haynes boka, men jeg fant egentlig ingenting om å sette inn det...

Edit: Fiksa litt på emnetittelen

Endret av phsyco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle montere en turteller i min 90 modell vectra a, men er det no særlig vanskelig for en med forholdsvis lite erfaring med mekking? Så litt i Haynes boka, men jeg fant egentlig ingenting om å sette inn det...

Komplett orginalt instrument eller bare en ettermontert uorginal?

Lenke til kommentar
Ettermontert uorginal fra Torhov elns var det jeg tenkte meg. Blir det no problem siden det ikke er turteller i bilen orginalt?

Ville vel ikke være så mye dyrer med et brukt instrument, antar at opplegget til orginal turteller ligger klart. Ser da mye pener ut.

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger å bekymre deg for det, i følge Opel verkstedet her så er det opplegg for turteller klart selvom selve instrumentet ikke er der ;)

Da tror jeg at jeg bytter instrument panel!! Må jo bare stille det andre tilbake på km standen...!

Sjekket idag og fant ut av at det ikke gikk. Så nå må jeg ettermontere en turteller som jeg har liggende..

Men hvordan skal jeg kople den da? Jeg skal jo ha signal til turtelleren. Går det ann å koble den på dynamoen eller må den kolpes på coilen da?

Endret av CorVette
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...