Gå til innhold

Most skjerm=ny mobil?

Anbefalte innlegg

Hei

For en uke siden klarte jeg å trykke inn skjermen på min SE k500. Den er nå fullstendig ubrukelig. har noen peiling på om det er vits i å reparere noe slikt? eller vil det bli like dyrt som å kjøpe ny tlf?

Om det nå engang er slik at jeg må punge ut for en ny en, har dere noe å anbefale? Har budsjettak på 1500kr, og har ikke særlige krav til fancy funksjoner. Synes k500 var knall...men manglet radio.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tillater deg å bruke 1700 kr er K700i fra SE et godt valg. Det tidligere flaggskipet til SE er nå over et år gammel og har derfor sunket bra i pris.

Den regnes som storebroren til mobilen du hadde, K500i, og brukergrensesnittet bør være godt kjent for deg.

Lenke til kommentar

Tror ikke det vil være gunstig å reparere telefonen, da skjermen er en del som pleier å koste litt + arbeidspengene er ikke direkte gunstig hos mobilverksteder.

Anbefalinger til 1500 kr tør jeg ikke begi meg ut på, da jeg selv kun er oppdatert om mobiler som ligger i det mer øvre prissjiktet. Men du kan jo gjerne få med om det er aktuelt/uaktuelt å kjøpe mobil med binding, slik at det blir lettere å komme med anbefalinger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...