svenni84 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei For en uke siden klarte jeg å trykke inn skjermen på min SE k500. Den er nå fullstendig ubrukelig. har noen peiling på om det er vits i å reparere noe slikt? eller vil det bli like dyrt som å kjøpe ny tlf? Om det nå engang er slik at jeg må punge ut for en ny en, har dere noe å anbefale? Har budsjettak på 1500kr, og har ikke særlige krav til fancy funksjoner. Synes k500 var knall...men manglet radio. På forhånd takk! Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvis du tillater deg å bruke 1700 kr er K700i fra SE et godt valg. Det tidligere flaggskipet til SE er nå over et år gammel og har derfor sunket bra i pris. Den regnes som storebroren til mobilen du hadde, K500i, og brukergrensesnittet bør være godt kjent for deg. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Tror ikke det vil være gunstig å reparere telefonen, da skjermen er en del som pleier å koste litt + arbeidspengene er ikke direkte gunstig hos mobilverksteder. Anbefalinger til 1500 kr tør jeg ikke begi meg ut på, da jeg selv kun er oppdatert om mobiler som ligger i det mer øvre prissjiktet. Men du kan jo gjerne få med om det er aktuelt/uaktuelt å kjøpe mobil med binding, slik at det blir lettere å komme med anbefalinger! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Sier meg enig med Arehei, Sony Ericsson K700i er ett meget bra valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå