-Tori- Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Noen som har erfaring med Yamaha Jog R? Vurderer å kjøpe denne av broren min. Fikk en 2 av "VG's stortest" eller var det Dagbladet... Uansett, fortjener den terningkast 2? Grunnen til at jeg vil kjøpe den er at jeg vet historien. 0 velt, 0 trøbbel osv. Og så var det verdien da. 2004 mod og som sagt ingen velter eller noe trøbbel. Nypris; ca 16000-17000. Hvor mye er den verdt? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 En venn av meg hadde den scooteren. Bakdemperen lagde rare lyder, og var ganske myk. Han måtte kjøre sakte over humper for å ikke ta nedi. Er den helt strøken er den sikkert verdt 12-14k. Men hvis du har planer om å kjøre off-road bør du finne noe annet. Lenke til kommentar
Milla_ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg har en Jog-R som jeg har kjørt et år nå. Kjøpte den ny da jeg tok lappen i fjor sommer. Jeg mener det er en veldig kurrant scooter. Har omtrent ikke hatt trøbbel med den, det eneste var litt dårlig batteri etter mange "små-turer" etter hverandre. Ellers har den fungert bra for meg. Har alle plomber intakt, men synes den har brukbar ytelse alikevel. Kan være litt treig i motbakker, men har ellers god effekt. Anbefalles! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå