adsfiklam Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Er det mulig å få vekk "Velkommen" logoen i oppstarten av XP? Vet jo at det går ann å få vekk XP boot logoen i oppstarten så tenkte kanskje dette var mulig og. :-) Endret 17. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det er lett, du går bare inn i kontrollpanel -> brukere -> *fjern velkomstskjermen*. Da vil du bare få opp en standard login-boks. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Det er lett, du går bare inn i kontrollpanel -> brukere -> *fjern velkomstskjermen*. Da vil du bare få opp en standard login-boks. Var ikke det jeg tenkte på. Jeg mener at jeg slipper å se at det står velkommen hver gang jeg starter maskinen. F. eks. at det blir svart i et sekund eller noe istedenfor. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Ingen som vet om det er mulig? Eller var det ingen som skjønte hva jeg mente? Endret 18. juli 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Teds Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Googla litt og fant dette forumet. Håper det kan hjelpe deg. Lykke til! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Googla litt og fant dette forumet. Håper det kan hjelpe deg. Lykke til! Tusen takk, det funka Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Fjerne velkomstmenyen Jeg fikk det vekk ganske enkelt. Gikk inn på Kontrollpanel -> Brukere - Så der ligger det 3 kontoer, Administrator, "ASP konto ting" og en gjestekonto. SLETT ASP kontoen, så forsvinner menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå