rmon Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har et problem! WAN porten på min Dlink DI-624 og Grandstream HandyTone-486 funker ikke, det virker som om den er død. Plutselig på fredag så funka det ikke, HandyTone-486èn har vert veldig ustabil siden jeg fikk den fra TeleVoIP som er 5 dager siden (Den restarter seg selv hele tiden) DI-624 får ikke noe kontakt med modemet, jeg kan koble meg på via LAN og gå inn på routeren og redigere i menyen men så ser jeg på TOOLS->Cable Test der står det at WAN er disconnected mens LAN-1 (som er meg) er 100Mbsp Connected. HandyTone-486 der funker verken WAN, LAN og Phone, jeg kan ikke ringe opp Adapteret: ***->99 (det er koden for å resete den) Modemet mitt funker helt fint, Splitteren også! Så nå har jeg satt inn et SMC router imens til jeg får fiksa det her. Jeg har ADSL fra Directconnect og har satt på Dynamisk. Jeg må vell kjøpe noe nytt men jeg skal snakke med TeleVoIP og Dlink først. Jeg kunne tenkt meg disse hvertfall: ADSL Modem, Router, WLAN og VoIP (ALT-I-EN-BOKS): Vet ikke helt hvor jeg kan få tak i de men finnes vell en eller annen plass. Billion BiPAC 7402VL Linksys WRT54GP2 SMC SMC7908VoWBRB EU Eller ADSL Modem, Router og WLAN: Billion Wireless ADSL/2+ Modem/Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch Hvis det er noen som har noen andre forslag så kom gjerne med det Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Hei! jeg ønsker meg også en ALt-i-en-boks. Thomsom Speedtouch 716g(i) er tilgjengelig i Norge (google.no), om det kan konfigureres med televoip sine instilllinger vet jeg ikke det. Så litt på Manualen å det skulle fungere, men tør ikke å ta risikoen. Har noen andre testet en Alt-i-en-boks med televoip? Noen ADSL og Voip leverandører tilbyr allerede den i sverige i hvertfall: https://www.tdc.se/selfcare/servlet/Modem Jeg har et problem! WAN porten på min Dlink DI-624 og Grandstream HandyTone-486 funker ikke, det virker som om den er død. Plutselig på fredag så funka det ikke, HandyTone-486èn har vert veldig ustabil siden jeg fikk den fra TeleVoIP som er 5 dager siden (Den restarter seg selv hele tiden) DI-624 får ikke noe kontakt med modemet, jeg kan koble meg på via LAN og gå inn på routeren og redigere i menyen men så ser jeg på TOOLS->Cable Test der står det at WAN er disconnected mens LAN-1 (som er meg) er 100Mbsp Connected. HandyTone-486 der funker verken WAN, LAN og Phone, jeg kan ikke ringe opp Adapteret: ***->99 (det er koden for å resete den) Modemet mitt funker helt fint, Splitteren også! Så nå har jeg satt inn et SMC router imens til jeg får fiksa det her. Jeg har ADSL fra Directconnect og har satt på Dynamisk. Jeg må vell kjøpe noe nytt men jeg skal snakke med TeleVoIP og Dlink først. Jeg kunne tenkt meg disse hvertfall: ADSL Modem, Router, WLAN og VoIP (ALT-I-EN-BOKS): Vet ikke helt hvor jeg kan få tak i de men finnes vell en eller annen plass. Billion BiPAC 7402VL Linksys WRT54GP2 SMC SMC7908VoWBRB EU Eller ADSL Modem, Router og WLAN: Billion Wireless ADSL/2+ Modem/Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch Hvis det er noen som har noen andre forslag så kom gjerne med det 4516422[/snapback] Endret 27. oktober 2005 av Vifteron Lenke til kommentar
octopus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 SMC SMC7908VoWBRB EU Selges på komplett.no Jeg må vell kjøpe noe nytt men jeg skal snakke med TeleVoIP og Dlink først. Jeg kunne tenkt meg disse hvertfall: ADSL Modem, Router, WLAN og VoIP (ALT-I-EN-BOKS): Vet ikke helt hvor jeg kan få tak i de men finnes vell en eller annen plass. Billion BiPAC 7402VL Linksys WRT54GP2 SMC SMC7908VoWBRB EU Eller ADSL Modem, Router og WLAN: Billion Wireless ADSL/2+ Modem/Router 54 Mbps 802.11g, WPA, QoS, 4P switch Hvis det er noen som har noen andre forslag så kom gjerne med det 4516422[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå