Bandana Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg er på jakt etter et nytt skjermkort til min PC, og jeg er ikke noe fan av nettbutikker. Så jeg lurte på om det er noen butikker i Oslo eller i nærheten av Oslo der de selger skjermkort (Helst ikke så mye dyrere enn de man finner på nettet). Jeg vurderer forresten å enten kjøpe et ATi Radeon X850 XT (PE) eller et GeForce 6800Ultra kort, siden jeg har et hovedkort som støtter AGP. Ellers hadde jeg gått for 7800, som er dagens sterkeste. Uansett, hadde også satt pris på å få tips om hvilke jeg burde velge. Har ca. 4000kr jeg skal bruke til det nye skjermkortet. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Datakjeden holder nå til i Oslo. www.datakjeden.no Ellers så er vel Digital Impuls der? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Tviler på at du får kjøpt så gode kort over disk. Ser ikke grunnen til å bruke masse tid og litt ekstra penger på noe som du kan bestille på 5 minutter. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har du vært innom www.digitalimpuls.no? Ligger på Møllergata 9, gaten rett over datakjeden hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå