kverna Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...sb=5&o=0&fpart= Bare tenkte dere måtte se den, utrolig arbeid. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Utrolig flott, men han har noen hakk her og der som jeg er litt overasket over at han ikke har fikset på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Veldig spesiell stil, nice lakkering med litt dårlig sparkling.. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 100% enig med deg Glisevask. Men det ble STILIG da! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Syns ikke det var så dårlig sparkling jeg. Dette kabinettet er noe av det beste jeg har sett. Likte egentlig denne bedre enn Orac. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Litt rotete, men de så ikke så veldig dårlig ut med UV-kabelstrømpene. Litt dårlig sparkling rundt blowholene, men ellers en fin kube. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Enig med Vågebu også, hvorfor ha et rotete kabinett når man kan ha et ryddig? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Enig med de overfor: Bra kabinett, men det var noen kutt og "bulker" som godt kunne ha vært retta på, og det hadde ikke skada med litt rydding. Ellers bra kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå