Earendil Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 hvordan du oversetter en Anime serie :!: Den var genial! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) [ot-modus]har vi en anime kategori?!? hvordan i alle dager har jeg ikke klart å se denne?!?[/ot-modus] hvis du vil ha ekte sukkersøte anime serier med søte jenter og humor i båtlass, så kan jeg anbefale omtrent alt jeg har i samlingen min nå. noen faller ikke helt i den kategorien, men skitt au. dem er alle gode. Mahoromatic <--første jeg så, beste jeg noen gang kommer til å se. handler om en androide som har bare litt under 400 dager igjen å leve, som velger å bli stuepike for en sjenert gutt som liker damer med store mugger. veldig morsom. Love Hina <---du er ikke anime-geek før du kan minst 3 replikker fra hver episode i hodet. trenger ikke forklaring, da ingen som kan ordet anime kommer noen gang til IKKE å vite hva den her handler om. Trigun <---beste skytteren som er å oppdrive, og dum som et brød. elsker smultringer. Yumeria <---en gutt og 5 jenter(allerede lovende..) som skal redde verden gjennom drømmene deres. KULT. Girls Bravo <--- tar jentelus til et helt nytt nivå, og gutten finner en jente fra en annen planet som han er immun mot. DearS <---masse damer i syke klær som kjæsjer i jorden fra verdensrommet, og er i all hemmelighet ment å være slaver til mennesker. eneste gutten som hater dem, får seff en for seg selv Steel Angel Kurumi <---androider som ser søt ut. hovedgutten blir "mesteren" til en av dem, etter å ha vekket henne med et kyss(morsom som faen) Hani Hani <---har ikke peil på hva som skjer i denne, men hvis du ikke har hull i samtlige tenner etter 3 episoder, har du tatt ut gebisset. sukker kan gå og legge seg. Galaxy Angel <---5 jenter som er i en egen del av hæren, gjør masse rare jobber, er generelt sprø og komisk. 4 sesonger, alle verdt å se. Full Metal Alchemist <---2 gutter som kan alkymi, en med mekanisk arm og ben, en som er levende rustning. ca 50 eps, verdt hvert sekund. kul dekker ikke forbokstaven engang. GTO <---lærer i japan, som er ubeskrivelig. etter siste episode garanteres det at du skulle ønske han var læreren din. selv om du hater skole. Dual! Parallel Trouble Adventures <--handler om en gutt som ser roboter fra en parallell dimensjon, og havner i den ganske snart. får styre de robotene, selv om bare jenter egentlig kan styre dem. må sees. Full Metal Panic <---god blanding humor og action. handler om en våpengal d00d med ingen skills innen noe annet enn militæret, som skal passe på en tenåringsjente. anbefales. Full Metal Panic: Fumoffu <---kom etter ovennevnte, handler om samme folka, bare mindre action, mer humor. generelt mer sprø. 2x2 Shinobuden <---handler om en ninja jente under opplæring, hvor sjefen for "skolen" er en gul kule med vinger, som er ganske pervo, og enda mer sprø. hvis du ikke ser denne, kommer Onsokumaru til å spise deg levende. Chobits <---handler om en hillbilly gutt som flytter til storbyen, der alle har en "persocon", eller robot-hjelper som ser ut som en dame. han finner en slik en i søplet, og det viser seg at den androiden, ved navn Chii, er svært så spesiell. Excel Saga <---hvis du ikke har sett denne, har du ikke sett anime. den parodierer på alle sjangre innen anime, til det ekstreme. hvis du ikke synes synd på Menchi minst en gang for hver episode, har du ikke hjerte. Hellsing <---actionserie som handler om Alucard, en vampyr som tjener under Hellsing organisasjonen i england, og en politidame som blir medlem i klubben på eneste måten hun kan. med bitt til nakken. liker du gønnere, vil du digge kanonen som dama får.. Neon Genesis Evangelion <---enda en som må sees for å bestå Otaku-skolen som er livet. handler om en gutt og 2 jenter som styrer hver sin gedigne robot, og banker svære romvesener som kalles Angels. Onegai Sensei <--- handler om en dame fra rommet som skal infiltrere en liten by som lærer. ender opp gift med en av elevene før en uke har gått, og mye hurlumhei følger mens de to prøver å holde på hemmeligheten hennes. Onegai Twins <---foregår i samme by som ovennevnte, med samme lærer i noen eps her og der, men handler om en gutt som plutselig en dag får 2 jenter som begger påstår å være søsteren hans på døren. mye moro i den. Samurai Champloo <---handler om 2 samuraier som har veldig forskjellig stil, men begger er omtrent uslåelige. ender opp med å dilte etter en jente som leter etter en samurai som lukter av en eller annen blomst. mye action, god humor. må sees. Popotan <---handler om noen jenter som vandrer rundt og snakker med løvetenner, og alle de probleme de treffer på underveis. veldig merkverdig serie, bør sees. Photon <---en av de beste OVA jeg har sett. 6 eps, handler om en liten gutt som er sterkere enn de fleste ting med panser, som sier nesten ingenting, og ender opp gift med en dame fra en annen planet, uten å helt forstå at han er gift engang. søsteren hans blander seg mye opp i det hele, og de prøver å unngå en pervers slemming med maktønske. anbefales på det varmeste. det var de fleste jeg har nå i samlingen, med unntak av noen som jeg ikke har sett nok av til å kunne si handlingen sikkert. flere av ovennevnte har jeg heller ikke sett ferdig, men det kommer med tiden. poster flere etter hvert som jeg finner tråden igjen. Endret 20. august 2005 av Kimius Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 1. Naruto 2. Bleach Begge er helt geniale anime serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå