Earendil Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Eg lurte på om nokon har har ei anbefaling til gode anime-seriar der ute. Akkurat no ser eg på Naruto og Bleach. Berre kom med forslag. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Jeg har skrevet opp navnet og URL til handling til noen serier en kompis anbefalte meg: midori no hibi: http://www.animenfo.com/animetitle,1305,mi...ri_no_hibi.html (det er en serie om en fyr som våkner å ser at hånda hans er blitt en jente) bleach: http://www.animenfo.com/animetitle,1582,wkkkkd,bleach.html hellsing: http://www.animenfo.com/animetitle,713,drvfsa,hellsing.html Love hina: http://www.animenfo.com/animetitle,242,jqhwyg,love_hina.html trigun: http://www.animenfo.com/animetitle,403,zxmifm,trigun.html Jeg har ikke sett dem selv enda, men det blir vel "midori no hibi" neste.. Virker artig. Jeg har bare sett Naruto og Elfen Lied Elfen Lied: http://www.animenfo.com/animetitle,1443,vr...elfen_lied.html Jeg synes Elfen Lied var en grei serie. Noen ganger føltes det mest som tidsfordriv, men jeg synes den var egentlig ganske bra.. Siden dette er min andre serie, kan jeg ikke sammenligne den med mange andre, så jeg har egentlig ikke peil. Edit: Bleach anbefales på det sterkeste. Beste serien jeg har sett... hittil.. Endret 3. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Full Metal Panic! - genial actionserie. Faktisk den serien som fikk meg til å begynne med anime Full Metal Panic? Fumoffu! - humorserie med folkene fra Full Metal Panic, hysterisk morsomt til tider. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hvis du liker Naruto og Bleach vil jeg anbefale deg å titte nærmere på: -Rurouni Kenshin -Getbackers -Fullmetal Alchemist -Cowboy Bebop -Scryed -Trigun -Wolf's Rain -Samurai Deeper Kyo -Outlaw Star -Berserk -GunGrave Det er store muligheter for at du kommer til å like et par av disse.. Ellers har vi jo denne tråden som egentlig burde bli flyttet hit(med mange andre tråder).. Endret 17. juli 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 jeg har introdusert alle vennene mine til anime gjennom hellsing det er en dritfet serie du bare må se. ellers ambeflaer jeg også full matal panic og trigun Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Rurouni Kenshin... *sikle* og, ingen har nevt: Neon Genesis Evangelion.. Min helt klart favoritt-serie.. helt utrolig bra, og den ødelegger huet ditt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Serier jeg har sett og vil annbefale: Full Metal Alchemist Full metal panic Fumuffo (bør kanskje se Full metal Panic først, men jeg gjorde ikke det...) Wolf's Rain Kanskje favoritt anime serien min Samurai Deeper Kyo Visions of Escaflowne Ninja Scroll (filmen er i mitt syn bedre enn serien) Hellsing Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Neon Genesis Evangelion er jo lisensert så den kan ikke hentes gratis lenger.... men du får kjøpt den på diverse utsalgsteder, den anbefales på det varmeste. en god serie det er det. anime jeg har sett og anbefaler: Rizelmine -=INFO=- meget morro serie, jeg lo konstant gjennom alle episodene, det skjer sååå mye rart ^^ denne serien er en smule barnslig men meget morrro! Ragnarok - The animation -=INFO=- Veldig bra om noe som kan minne om et rollespill, er underholdende og det skjer ofte noe tøft ^^ Samurai Champloo -=INFO=- genial samurai serie, det er ikke så lang men har en god historie, litt voldelig ^^ Samurai 7 -=INFO=- Enda en samurai serie, men denne handler om en landsby som blir plaget av STORE banditter og sender noen fra landsbyen ut for å finne hjelp, og den "vise" i landsbyen har funnet ut at det må være 7 samuraier. Hunter X Hunter -=INFO=- Meget bra anime om en gutt som leter etter sin far, og møter mange spennede folk på sin vei. anbefaler å se "hunter X Hunter" så OVA 1 så OVA 2 så OVA 3 handlingen fortsetter mellom disse. Denne serien er bare RÅ! edit: husket litt til ^^ Endret 20. juli 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Samurai Champloo -=INFO=-genial samurai serie, det er ikke så lang men har en god historie, litt voldelig ^^ Genial serie Du kan også sjekke opp Cowboy Bepop, den er skjønn! Lenke til kommentar
phanti Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 En rimelig ny serie som er ganske tøff er Shura no Toki, som handler om en spesiell kampstil hvor man ikke bruker noe våpen. Alikevel er hovedpersonen sinnsykt rå Animen over alle Animer må være Hunter X Hunter. Om du ikke har sett den, så bør du prøve å få tak i den. Anbefaler jeg til alle som ikke har sett den allerede. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Shura no Toki skal sjekkes ut bos5e: Er det Zatoichi du har som avatar? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sjekk ut Tenjou Tenge Chobits Speed Grapher One Piece + Alt i postene over.. PS. Lunar har kommet med ny serie: suzuka. Den er litt stilig Lenke til kommentar
goggys Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Anbefaler: Full metal alchemist Last exile (er kansjke ikke for alle, men likte den veldig godt) Trinity blood Elfen Lied Ghost in the shell 1&2 Monster Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Shura no Toki skal sjekkes ut bos5e: Er det Zatoichi du har som avatar? Det er Beat Takeshi, som ja, produserte og spilte Zatôichi ja Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Koster det forresten penger å laste ned Naruto? Hvis ikke, hvor kan jeg få tak i episodene? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Koster det forresten penger å laste ned Naruto? Hvis ikke, hvor kan jeg få tak i episodene? Nei, Naruto er gratis! Naruto kan du skaffe gjennom diverse torrent sider, DC(++), kazaa osv... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Naruto er lisensiert det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå