bjarne88 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvis du klarer å lage noe selv, så støtter jeg Bose sitt forslag. Men du ville vel ha stativ, så da må du isåfall satse på Bel 2-veis. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Ok, takker igjen for alle tipsene, valget falt på B&W DM303 høytalerene etter vurdering av alle forslagene, fikk ikke plass til de gulvstående høytalerene. Tenkte og gå for Cambridge 640A som forsterker. Bestiller det nok i løpet av neste uke, ville ha en bekreftelse av dere på at høytalerne og forsterkeren vil spille optimalt sammen. Kan jeg kanskje til og med klare meg med et rimeligere alternativ i forsterker? En Cambridge 540A eller lavere? Kom på rundt 5500kr for forsterkeren og høytalerene. Lurte også på hvor høyt sånn ca disse høytalerene kan spille med forsterkeren, er ikke så flink til å beherske meg med volumknappen Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Når musikken ikke lenger høres pen ut, er det på tiden å skru ned litt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ja, hvis du hører ulyder så er det på tide å skru ned litt! Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Når det er rock synes jeg bare musikken blir bedre og bedre desto høyere det blir jeg. Må gjerne svi litt i øra for min del Men tar hintet, får begynne å begrense litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå