CavemanK Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei, på mitt hovedkort kommer det opp feilkode 69 som i min hovedkortmanual betyr "Turn on L2 cache". Er det noe kortet driver med, eller må jeg inn i BIOS og fikse på noe? Hva skal jeg i tilfelle gjøre? En annen feilkode (nr 27) er dette "Initialize INT 09 buffer". Hva betyr dette? Jeg har et Abit AV8 hovedkort hvis dette har noen betydning. Og til slutt må jeg spørre om noe helt annet. Jeg installerte Windows (XP) ved en feil på begge partisjonene mine. Jeg formaterte den ene, men maskinen spør fortsatt om hvilken av operativsystemene jeg vil starte. Hvordan kan jeg fjerne dette problemet? Jeg takker for all hjelp Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Ehhh, dere trenger ikke å svare på alt, men det hadde vært greit med noen forslag eller svar... Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Nei, nei, hvis ingen vil hjelpe meg så.... *slår alle i ansiktet og løper vekk* Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Ok, vil noen i det minste svare meg på det siste? Vær så snill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå