Gå til innhold

Asus W5A noe å kjøpe?


j0rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har kjøpt en slik en, skriver på den nå... er storfornøyd.

Vifta er ikke til bry, den går utrolig stille.

 

Leste en del tester på den bl.a her i forumet og en del engelske tester, og fant ut at det var det beste for tiden. Jeg bruker den i programmeringsammenheng oxo.

Men jeg bestilte den fra psdata, var ca 1.000 kr rimeligere derfra i forhold til komplett (ca 4 uker siden). Så sjekk gjerne flere plasser :yes:

Lenke til kommentar

Har den jeg og, den er stort sett veldig fin, liten søt og lekker. Har oppgradert den til 1200 MB RAM, hjalp stort på ytelsen.

 

Minus er at den er relativt dyr, dårlig batteritid, og at min blir relativt varm når den er tilkoblet strøm.

 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, anbefaler den!

Lenke til kommentar
Jepp. En veldig flott 12 tommer...

 

Jeg sikler selv på den 14 tommeren som er på tilbud, grunnet bedre grafikkløsning, men ønsker du en såpass liten maskin, og har pengene ville jeg rettogslett bare bestilt.

Hadde også tenkt til å gå for ASUS sin 14 tommer helt til jeg oppdaget at Acer hadde et alternativ med enda bedre grafikkløsning. Sjekk signaturen min.

Lenke til kommentar
Har den jeg og, den er stort sett veldig fin, liten søt og lekker. Har oppgradert den til 1200 MB RAM, hjalp stort på ytelsen.

 

Minus er at den er relativt dyr, dårlig batteritid, og at min blir relativt varm når den er tilkoblet strøm.

 

Ser du har oppgradert minne, forstår det slik at man bytter ut den ene brikken (256 Mb) som finnes i med en 1 Gb brikke?

 

Dyr, jo men man får det man betaler for synes jeg. Verdt pengene.

Det følger med 2 batterier det minste varer ca 1,5 time og det største ca 3 timer.

Holder for min del, jeg har ikke testet så mye med styring av forskjellig lysstyrke på skjermen, stopping av harddisk etter x minutter osv.

 

Varm, jo det hender men viften går ikke på høyere frekvens av den grunn. Slik den stasjonære gjør straks det blir over 25 grader i rommet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...