Spy_oo Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Etter at jeg bytta kabinett og strømforsyning har pc'en begynt og oppføre seg rart. Jeg får alltid skrudd på pc'n men sjelden blir skjermen "skrudd på". Det som skjer er at skjermen er svart mens pc'n durer og går og skjermlampa lyser orange. Når jeg får skrudd den på lyser skjermen grønt og alt fungerer som det skal. Det kommer heller ingen lyder som tilsier at noe er feil med ram, cpu osv. Noen som har hatt det samme problemet? Forslag til hvordan jeg kan fikse dette mottas med glede. Lenke til kommentar
dibon Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kan jo kanskje være skjermkabelen. Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm, nå har jeg gjort en litt interressant observasjon. Bytta skjermkortet ut med et anna et og da funka det. Så tok jeg det skjermkortet som jeg hadde i maskina og trodde var defekt inn i en anna maskin, det funka bra. Ser ikke ut som om det er no feil med hovedkort eller skjermkort men rett og slett strømforsyninga. Eller hva tror dere? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm, nå har jeg gjort en litt interressant observasjon. Bytta skjermkortet ut med et anna et og da funka det. Så tok jeg det skjermkortet som jeg hadde i maskina og trodde var defekt inn i en anna maskin, det funka bra. Ser ikke ut som om det er no feil med hovedkort eller skjermkort men rett og slett strømforsyninga. Eller hva tror dere? Mulig det... Men hva slags Skjermkort har du? Hva slags skjermkort prøvde du i stedet for det nye? Og hva slags Strømforsyning har du nå? Lenke til kommentar
Spy_oo Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Merkelig nok fungerer det utmerket nå. Det jeg har er gforce 5800 ultra, det andre er et ati 9600 pro.Strømforsyninga er en north Q 400 W. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå