Gå til innhold

NorthQ 3313 Giant UFO Alum. Kan jeg bruke den?

RamGuy

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal putte litt mer futt i min AMD Socket A PC, dermed skal jeg oppgradere min AMD Athlon XP 2400+ 2.0GHz til en AMD Athlon XP 3200+ 2.2GHz.

Men jeg trenger også en god vifte til min nye men ikke så alt for kraftige prosessor.

Og jeg har bestemt meg for en NorthQ 3313 Giant Aluminium, sålenge de to kraftige Zelman viftene som også fungerte til socket A ikke var kompatibelt med mitt ABIT NF7-S hovedkort.

Så det jeg lurer på er om jeg kan bruke NorthQ 3313 Giant Aluminium vifta til min nye AMD Athlon XP 3200+ 2.2GHz prosessor når jeg har et ABIT NF7-S hovedkort og et AVANTECH Medium Tower Skrueløst Kabinett m/300W kabinett.

Vil vifta være kompatiblet med mitt ABIT NF7-S (ikke S-2) hovedkort og få plass inne i mitt AVANTECH Medium Tower Kabinett? Vil det det? Kan noen venligst finne ut dette?

Håper noen kan svare på alle spørsmålene minne. Og hva skjer hvis jeg bruker en vifte som ikke er kompatibel med hovedkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Refs til Tordenflesk:

The NorthQ-3314’s multi clip system enables easy installation on sockets: 462, 478, 754, 939, 940 and the brand new socket LGA 775 system.

Vennligst les alt sammen, før du skriver :p

Hvis hovedkortet er "klint" opptil PSU, så vil nok ikke kjøleren passe. Men er det derimot litt plass (ca 5 cm fra hovedkort, til PSU), så vil nok kjøleren passe.

Den er jo "bare" 14cm lang :p

Kanskje noen kan bekrefte/avkrefte det jeg nå skrev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...