Gå til innhold

Små skruehull på Antec SLK3700BQE

Anbefalte innlegg

Jeg har et Antec kabinett, hvor jeg nå skal installere en 120 mm vifte i front av kabinettet. Problemet er at, av en eller annen grunn, så er skruehullene i front mye mindre enn de er på vifteplassen bak i kabinettet! Dette gjør at jeg ikke klarer å feste viften min med de gummiduppedittene jeg har brukt bak i kabinettet, eller med skruer for den saks skyld.

Er det noen andre som har festet vifte i front av dette kabinettet som har noen råd? Å bore større hull er sikkert mulig, men dette har jeg ikke verktøy til. En ting jeg har vurdert er å bruke noe tynt og stivt, som f.eks tannpirkere, som jeg kanskje kan klare å kile fast i de små hullene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke har et passende bor til rådighet, så kan du muligens bruke en saks for å utvide hullene litt.

Stikk inn den tynneste delen av saksa, og vri / press slik at hullet blir større.

Men OBS!

Pass på at alt metallspon fra "operasjonen" blir fjernet!

Du kan evnt få en til å hjelpe deg med en støvsuger samtidig som du utvider hullene.

Lenke til kommentar

hei hei hei,

sikker på at det ikke er noen passende skruehull i front? Altså på utsiden av metallrammen? Ta av frontplata og se etter - jeg har samme kabinett, og har festet en 120mm vifte foran. Hadde ikke flere gummiknotter, så den sitter boltet fast (tror boltene fulgte med vifte eller kabinett).

Hva synes du ellers om kabinettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...