Complexity Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hører veldig mye på digitallt imported og de er konge i går fant jeg ut navnet på en av sangene jeg synes er veldig bra der. det er da Gigi D'Agostino - I'll Fly Away With You men dette er da orginalversjonen.. jeg synes den på digitally imported sin radio er mye bedre.. der er da en remix de spiller.. det er mye mere futt i den og den går liksom raskere.. har søkt og leita lenge nå og fant en sang som ligna litt på den de spiller på d-i men den er ikke like bra.. den heter da GIGI DAGOSTINO - I'll Fly With You (Micro DJ Italian Remix)... noen som vet hva den de spiller på digitally imported heter så jeg kan få tak i den? denne http://64.236.34.4:80/stream/2005 radioen vist noen lurer.. takker for alle svar Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Følgende remixer: Johnny Vicious Club Mix L'amour Toujours Radio Edit New Version Tanzen Vision Version Vocal Edit Dj Pup Bebeiyjee Mix Micro Dj Italian Mix Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) stemmer er MANGE remixer...liker alle...radio edit og new version er kule... tanzen visi er den beste Endret 17. juli 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 steike... skal se om jeg finner noen av dem da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå