Gå til innhold

BF2-guide, tips og informasjon til nybegynnere!


Anbefalte innlegg

,14/09/2005 : 22:13] f-35 som står still i lufta er godis :)

jojo

 

 

burde kanskje legge til en guide om landing av fly, Orresnei, har bare greid å lande vanlig fly et par ganger med flaks (inkludert en SU-34 landing på hangarskipet :whistle: ) og VTOL-flyene er jo umulig å lande

VTOL flyene umulige å lande?

 

er da vitterlig bare å komme i litt lav høyde over stripa, holde inne S og se flyet stoppe opp og hovere. (eller hvis du har joystick med throttle, dra throttle helt bak.) Det er lurt å teste det i god høyde først, slik at du kan beregne hvor mye før du må trykke throttle tilbake og hvor mye høyde du mister når du gjør det, sånn at du ikke overskyter banen eller skipet, eller krasjer inn i det.

 

Så er det bare å justere høyden ved å slippe S litt (eller justere throttle litt opp slik at VTOL egenskapen "slipper" litt og så ta den på igjen til man er på bakken.

 

Men med F35 trenger man ikke lande. Man kan jo hovere over stripa slik at flyet blir fiksa fort uansett..

 

(merk, har ikke fått tid til å lande med F35, ble skutt ned før jeg klarte å lande hver gang, men jeg har fått justert høyden på den beskrevne måten, noe som tilsier at det er fullt mulig å lande bare FI holder seg unna carrier lenge nok. ;) )

 

edit: har nå prøvd, og det fungerer fiint.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke ment som at nybegynnere ikke skal fly i det hele tatt, men:

Hva med å legge til "Kan du ikke fly, ikke gjør det. Øv på Singleplayer!" (evt. les guiden før du prøver)

Ergerlig å sitte på med en som krasjer med en gang, letter uten passasjerer, eller krasjer et fly/heli som kunne blitt brukt skikkelig.

Holdt meg unna helikoptere/fly til jeg hadde prøvd meg nok på SP til å kunne fly uten krasj.

 

Uansett, en kjekk guide dette!

(leste den selv :p )

Lenke til kommentar
hva er sp?

 

btw; må skrive noe her ellers har jeg ikke 14 tegn i svartet (møkkaforum)..

5011866[/snapback]

 

SP står vel for single-player.

Hadde vært kult om noen hadde laget et treningskart for fly eller heli :cool:

5011894[/snapback]

 

Det ble jo laget et fly/heli treningsakrt til Battlefield: Vietnam. Der var det uttplassert tanks, jeeps ol rundt om på kartet, samt litt forskjellig type terreng og miljø. Testet det aldri selv (Trengte ikke det jeg). Ville tro at det kommer noe lignende til Battlefield 2, om det ikke ahr kommet allerede da?

Lenke til kommentar
Jeg trodde at 1.03 patchen fikset det slik at du fikk poeng av artilleri.

Uansett ville jo det gjort det mye bedre med hensyn til at det lønner seg å samarbeide.

 

Ang. reparering av kjøretøyer og healing av folk, hvor skadede må folk/kjøretøy være før du får poeng?

5016042[/snapback]

per 100 "prikker" tror (!) jeg.

Lenke til kommentar
Tror ikke det MrLee, står jo at "page was last modified 31 aug 2005,,, det er jo en gooood stund før patch 1.03....

Men er nok noe av det som gjelder fremdeles,,,, men har ikke revieve bare 1 poeng nå ?

5021190[/snapback]

kanskje, + at jeg tror den teller som "heal" når det gjelder badges, for jeg nekter for at jeg fikk 10 heal på 2 minutter og jeg løp som en gal og reviva mange i minuttet og fikk veteran bagde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...