Gå til innhold

BF2-guide, tips og informasjon til nybegynnere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg nesten alltid går først i lufta i tanks mot tanks kamp? Er det ett spes sted på tanksen som er mere sårbart enn andre?

Du er mest sårbar på siden av tanksen, mindre sårbar bak på tanksen og minst sårbar foran. Altså er trikset og stå med forparten vendt mot fienden, mens du skyter mot siden av den fiendtlige tanksen. Håper dette ga mening. ;)

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg nesten alltid går først i lufta i tanks mot tanks kamp? Er det ett spes sted på tanksen som er mere sårbart enn andre?

Du er mest sårbar på siden av tanksen, mindre sårbar bak på tanksen og minst sårbar foran. Altså er trikset og stå med forparten vendt mot fienden, mens du skyter mot siden av den fiendtlige tanksen. Håper dette ga mening. ;)

 

Snorre :)

Aah. Riktig. Ja, da får jeg teste det. Takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Vet ikke om det var omtalt før, men når pilot og co-pilot flyr i kamp helikopter bør pilot passe på at co-pilot har sikt med kannon når de skal treffe mål på bakken. (jeg menel på vinkelen hvordan heli flyr).

Eller enda viktigere, når to helikoptre er i luftkamp, kan co-pilot hjelpe med kanonnen for å skyte ned FI heli.

Om co-piloten har bra sikt mot FI heli kan piloten se på HUD-en sin.

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg nesten alltid går først i lufta i tanks mot tanks kamp? Er det ett spes sted på tanksen som er mere sårbart enn andre?

Du er mest sårbar på siden av tanksen, mindre sårbar bak på tanksen og minst sårbar foran. Altså er trikset og stå med forparten vendt mot fienden, mens du skyter mot siden av den fiendtlige tanksen. Håper dette ga mening. ;)

 

Snorre :)

:wallbash:

 

jeg har jo selvsagt alltid skutt bakfra, ettersom det er den mest naturlige plassen å tro at tanks er mest sårbare...dumme DICE.

Lenke til kommentar

Hvordan er det man connecter til en server man vill spille på . får faen ikke det til irriterer meg så jævlig. Hvor skal man skirve inn ipen osv ? i det hele tatt hvordan får man det til :p er helt ny på bf2 så dere må nesten hjelpe meg . Vær gang jeg skal prøve osv så kommer det opp ip wrong eller hva det tsår igen :(.... skulle inn på en server som dette her srv10.catchgamer.no:16567 men kommer ikke inn for det kommer opp sånn wrong greie som sagt .

 

Det skal vel ikke være noe være en sånn som man legger til ip adresse osv som på cs osv vel ?

 

Men takk for alle svar.

Endret av Hitman2k
Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er skrevet før, menmen..

 

Hvordan vinne en tankfight:

 

SKYT BELTENE FREMME ELLER BAK= 2 skudd

Skyt på sidene bak eller fremme= 3-4 skudd

 

Treff alle heli untatt Cobraen i hjulene(ikke fra siden) DETTE GIR ONE SHOT KILLS PÅ HELI!

...Men å treffe hjulene er vanskelig av 3 grunner

 

1.En smart helipilot står ikke stille med mindre det ikke finnes et oksygenmolekyl i nærheten av han

2.Gjøre det uten å bli oppdaget av heliet eller bakkestyrker? javel?

3.Hjulene er nærmest et støvkorn i siktet med mindre du står 2 meter unna.

Lenke til kommentar

skyte beltene forfra, eller sikte på fremre eller bakre drivhjul på tanksen fra siden?

 

Forresten, er det noen som har fått reflective armour tingen på tanks til å funke? (i.e. at hvis du skyter meget skrått på en tanks, så kan missilen/kula bounce videre? prøvde med AT rakett på en M1A2 i singleplayer...det funka iallefall ikke fra sida...skjøt nesten helt fra sida mot den uten at det funka..

 

(eller er det bare sloped armour på turret dette gjelder?)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da har jeg skrevet om tanks og APC. Guiden har stått stille en stund, og dette er beklagelig. jeg skal dog ferdiggjøre den iløpet av ikke så alt for lenge.

 

Snorre :)

Du har glemt en ting.. Det minst pansrede stedet på en tanks er beltene.. Fremme og bak, ikke fra sidene.. 2 skudd og tanksen er død, derfor kan det være farlig å stå med fronten frem..

 

En annen ting: ALLTID spill som engineer når du bruker tank/APC.

Alltid røyklegg området runt tanksen når du går ut for å reparere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...