Gå til innhold

BF2-guide, tips og informasjon til nybegynnere!


Anbefalte innlegg

Så hvis jeg har en bil inni der den vertikale linja treffer den "striplete linja" (vet ikke hva du snakker om, sjal sjekke når jeg kommer hjem) så treffer den bilen hvis jeg slepper bombene når den er akkurat i siktet? uansett høyde og fart?

Du bør starte å bombe før det, side du faktisk slipper 5 bomber, gjør du det er du "garantert" å treffe! Ekstremt lett når du først lærer det! :p

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, å fylle området er bra. Å huske på at bilen har flytta seg fra det punktet du trodde den var når du droppa bombene til når de lander ;)

 

Men ja, det ble litt lettere å bombe med den nye infoen :)

 

Markaren: jeg har fått til å bare droppe en og en bombe med Bomberen jeg...tror jeg bare trykker ett lett trykk på joysticken istedet for å holde inne... (derfor trykker jeg som en gal når jeg først skal droppe alle 5 :p )

Lenke til kommentar

Markaren: jeg har fått til å bare droppe en og en bombe med Bomberen jeg...tror jeg bare trykker ett lett trykk på joysticken istedet for å holde inne... (derfor trykker jeg som en gal når jeg først skal droppe alle 5 :p )

Ett lite trykk med meg, og alle bombene fyker av sted på en gang og skaper et rent helvete på bakken!!!!!!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen...!

 

Jeg har for ca 1 uke gått til anskaffelse av BF2. Jeg har spillt i hovedsak som assault, og trives godt med det. Da jeg føler at jeg er mest effektiv som drapsmaskin, har allerde vunnet noen gullmedaljer (er det noe å være stolt av? :p).

 

Uansett, jeg lurte på om man får noen form for beskjed, og hvor ofte får man "unlocket" et våpen? Jeg ble nettopp forfrememt til Private first class (og har baren full til neste rank.), jeg trodde det var laget slik at man fikk ett våpen for hver rank?!

 

Så, altså: Hvor ofte får man ett nytt våpen, og får man noen beskjed om når man har gjort det?

 

Mvh Stikk

Lenke til kommentar

Nå har jeg testa litt med bombing med F/A18. Så vidt jeg forstår, så treffer bombene litt før den stipla linja.

På midten av den har du en sånn strek som stikker ut. Slipper du når toppen av denne er over målet, så treffer bombene.

 

På F-15 treffer de på linja som regel...

 

Markaren: jeg har igjen lagt merke til at jeg av og til klarer å droppe bare 1 av de 5 bombene med F15... men bare den første, klarer ikke å droppe de resterende 4 en for en etterpå :hmm:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Hvordan unlocker man våpen ? osv skjønner ikke det helt enda. man må ha så så mye poeng osv da eller for ¨å få unlocka det ? .. Men hvor er det man unlocker det? Og så lurer jeg på en ting til. Hvordan byter man plass i helekoptere når man sitter i det . Så flere stykker gjorde det mens det flyde ... skjønnte ikke det helt men . :S ?...

Lenke til kommentar
Hvordan unlocker man våpen ? osv skjønner ikke det helt enda.  man må ha så så mye poeng osv da eller for ¨å få unlocka det ? .. Men hvor er det man unlocker det? Og så lurer jeg på en ting til. Hvordan byter man plass i helekoptere når man sitter i det . Så flere stykker gjorde det mens  det flyde ... skjønnte ikke det helt men . :S ?...

For første unlock må du ha 1000 poeng. Da må du loge av og på igjen, og du vil få spørsmål hvilken våpen vil du unlocke.

For å bytte plas i chopper må du trykke på F1, F2, F3.....

Endret av jokab
Lenke til kommentar
Hvordan unlocker man våpen ? osv skjønner ikke det helt enda.  man må ha så så mye poeng osv da eller for ¨å få unlocka det ? .. Men hvor er det man unlocker det? Og så lurer jeg på en ting til. Hvordan byter man plass i helekoptere når man sitter i det . Så flere stykker gjorde det mens  det flyde ... skjønnte ikke det helt men . :S ?...

For første unlock må du ha 1000 poeng. Da må du loge av og på igjen, og du vil få spørsmål hvilken våpen vil du unlocke.

For å bytte plas i chopper må du trykke på F1, F2, F3.....

tusen takk for svar :D:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...